اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

مهم‌ترین دستاورد حماسه نهم دی اتحاد ملی و انسجام اسلامی بود

امام جمعه گلپایگان گفت: مهم‌ترین دستاورد حماسه نهم دی اتحاد ملی و انسجام اسلامی در بین مردم بود و مردم باید آگاه باشند دشمن در کمین نشسته است.

مهم‌ترین دستاورد حماسه نهم دی اتحاد ملی و انسجام اسلامی بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی در نماز سیاسی-عبادی جمعه این هفته در مسجد جامع اظهار کرد: با حضور شورانگیز مردم واقعه نهم دی رقم خورد.

وی با تاکید بر اینکه فتنه گران از فضای عمومی کشور بهره گرفتند، بیان کرد: فتنه گران با حمایت استکبار جهانی این فکر را به جامعه القاء کردند که در انتخابات 88 تقلب اتفاق افتاده و با برنامه‌ای از پیش تعیین‌شده فضای کشور را مسموم کردند.

خطیب جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی سرمایه‌گذاری کرده بود و احزاب و گروه‌ها و فرقه‌های مختلف را به همراه صهیونیست‌ها به میدان آورد تا به گمان خودشان ریشه انقلاب اسلامی را براندازند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در غدیر و عاشورا و ولایت‌فقیه دارد، تاکید کرد: مردم در حماسه نهم دی خودجوش به میدان آمدند و خط بطلان بر فتنه گران کشیدند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی اظهار کرد: برخی از عوامل داخلی در وقایع بعد از انتخابات 88 آب به آسیاب دشمن ریختند و با دشمن همدست شدند و برخی دیگر هم سکوت اختیار کردند و بی‌تفاوت از کنار حوادث گذشتند.

وی به حوادث عاشورای 88 اشاره کرد و گفت: پس از واقعه عاشورا دیگر کسی در تاریخ به یاد ندارد که خیمه‌های امام حسین(ع) آتش زده شود درحالی‌که فتنه گران به این اقدام دست زدند.

امام جمعه گلپایگان افزود: در عاشورای 88 به رهبری و ولایت‌فقیه که عمود و خیمه نظام اسلامی است اهانت شد.

*اهانت هیئت پارلمانی اروپا اهانت به رهبری، دولت، مجلس و مردم ایران بود

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان گلپایگان در ادامه به حضور هیئت پارلمانی اروپا در تهران اشاره کرد و گفت: برای حضور این هیئت قوه قضاییه به دولت و دولت به مجلس توپ را پاس می‌دهد و هیچ کس حاضر نیست مقدمات این حضور را بر عهده بگیرد.

اسماعیلی با گلایه از همه قوای کشور بیان کرد: طبق اصول دیپلماسی باید فرد مهمان هنگام حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت برای احترام از جا برخیزد ولی این فرد خودداری کرد، این رفتار برای این است که ما در موضع‌گیری‌های سیاسی‌مان اقتدار نداریم.

وی با بیان اینکه مردم ایران هوشیار هستند و رفتار مسئولان ارشد کشوری را رصد می‌کنند، تصریح کرد: مردم مسئولانی که راه را برای هیئت پارلمانی اروپا باز گذاشتند تا آنان با فتنه گران مذاکره کنند و طرح دوستی بریزد را به هیچ‌وجه نمی‌بخشند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان گلپایگان این بی‌احترامی را بی‌احترامی به رهبر، دولت و مجلس و مردم ایران دانست و افزود: واقعه نهم دی را مردم رقم زدند نه مسئولان بی‌دردی که در این وقایع سکوت کردند و هیچ موضع گیری نداشتند.

* صهیونیست‌ها با مردگان سیاسی فتنه 88 در ارتباط هستند

وی به دستاوردهای نهم دی ماه 88 پرداخت و ادامه داد: افزایش اقتدار و تقویت باورها به وجود جنگ نرم، کنار رفتن نقاب‌ها از صورت برخی از افراد که می‌گفتند ما پیرو راه امام (ره) هستیم، افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام از جمله دستاوردهای حماسه نهم دی بود.

خطیب جمعه گلپایگان با بیان اینکه صهیونیست‌ها با مردگان سیاسی فتنه 88 در ارتباط هستند، تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد حماسه نهم دی اتحاد ملی و انسجام اسلامی در بین مردم بود و مردم باید آگاه باشند دشمن در کمین نشسته است و در حال نقشه و توطئه برای نظام جمهوری اسلامی است.

وی اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که آموزه‌های دینی را از ملت ما بگیرد و در این راه از مواد مخدر، بزه‌کاری و توسعه شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی برای نابودی جوانان ما استفاده می‌کند.

اسماعیلی خواستار راه اندازی کامل شبکه‌های دیجیتالی در شهرستان گلپایگان شد و گفت: انتظار مردم گلپایگان این است که اشکال شبکه‌های دیجیتالی برطرف شود تا مردم بتوانند از شبکه‌های داخلی استفاده کنند.

وی همچنین به موضوع وقف اشاره کرد و گفت: در شهرستان حقوق وقف به صورت کامل استیفا نمی‌شود و اگر افرادی از اموال موقوفه استفاده می‌کنند باید در نگهداری از موقوفات و پرداخت به موقع اجاره بها به اداره وقف دقت بیشتری داشته باشند.

امام جمعه گلپایگان در ادامه به رحلت پیامبر اکرم (ص)، وفات امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) نیز پرداخت و خواستار اهتمام و شرکت بیشتر مردم در برنامه‌های ویژه ماه صفر شد.

انتهای پیام/63014/خ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول