اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب آزمون ارتقای کمربند انجام شد

میزبانی آمل از 1000 تکواندوکار مازندرانی

آزمون ارتقای کمربند تکواندوکاران مازندرانی با شرکت 600 تکواندوکار مرد کار خود را در آمل آغاز کرد.

میزبانی آمل از 1000 تکواندوکار مازندرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، آزمون ارتقای کمربند تکواندوکاران مازندرانی از ظهر امروز در بخش آقایان کار خود را به میزبانی این شهرستان آغاز کرد.

رئیس هیئت تکواندو آمل در حاشیه برگزاری این دوره از رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: این مسابقات آزمون ارتقای کمربند بوده که امروز در بخش مردان کار خود را دنبال می‌کند.

سعید نجفدری ادامه داد: در این مسابقات 600 تکواندوکار مرد در آزمون ارتقای کمربند آبی به قرمز، پوم یک و دو ،دان یک و دو رقابت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه تکواندوکاران تمام شهرهای مازندران در آمل گردهم آمدند، تصریح کرد: این مسابقات در دو سالن ورزشی سرپوشیده غدیر و شهدای این شهرستان دنبال می‌شود.

نجفدری با اشاره به اینکه این آزمون با همکاری اداره ورزش و جوانان آمل، هیئت تکواندوی مازندران و شهرستان آمل پیگیری می‌شود، اذعان داشت: روز گذشته نیز 400 تکواندوکار زن مازندران از شهرهای مختلف استان در این آزمون شرکت داشتند.

وی در پایان یادآور شد: تکواندوکاران زیادی از استان از این مسابقات استقبال پرشوری داشتند و حساسیت و اهمیت خانواده‌ها به این رشته ورزشی نیز جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول