اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکواندوکار ملی‌پوش اصفهانی:

10 مرحله انتخابی دیگر تا المپیک باقی مانده است

تکواندوکار ملی‌پوش اصفهانی با بیان اینکه 10 مرحله دیگر تا المپیک باقی مانده است، گفت: سطح رقابت‌های جایزه بزرگ انگلیس به دلیل اینکه تمام قهرمانان جهان و المپیک در آن حضور داشتند بسیار بالا بود.

10 مرحله انتخابی دیگر تا المپیک باقی مانده است

علیرضا نصرآزادانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به رقابت‌های جایزه بزرگ انگلیس انتخابی المپیک اظهار کرد: در کمال تاسف نتوانستم در این مسابقات که به منظور کسب سهمیه المپیک بود به مدال برسم اما بسیار امیدوارم در رقابت‌های آینده جبران کنم.

وی تصریح کرد: 10 مرحله دیگر تا کسب امتیاز برای سهمیه المپیک باقی مانده است و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم امتیازات لازم را برای ورود به المپیک کسب کنم.

تکواندوکار ملی‌پوش اصفهانی با بیان اینکه در مقابل حریف اردنی نتیجه را واگذار کردم ادامه داد: شرایط روحی و روانی و شرایط بدنی من نسبت به حریف مناسب نبود و نتوانستم خودم را به آمادگی مطلوب برسانم و با اشتباهاتی که داشتم برابر این حریف شکست خوردم. 

وی تاکید کرد: سطح این رقابت‌ها به دلیل اینکه تمام قهرمانان جهان و المپیک در آن حضور داشتند بسیار بالا بود.

نصرآزادانی اضافه کرد: به تازگی از این مسابقات بازگشته‌ام و در حال حاضر مشغول تمرین برای رقابت‌های بین‌المللی هلند، آلمان و بلژیک که در اواخر همین ماه برگزار می‌شود هستم.

وی با اشاره به وضعیت تکواندو استان اصفهان گفت: این رشته در اصفهان همیشه یکی از قطب‌های کشور بوده است و قهرمانانی از جمله سجاد مردانی در سطح ملی داشته است.

انتهای پیام/63020/ح20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول