اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی تویسرکان خبر داد

فعالیت 600 کارگاه مبل و منبت در روستای سیدشهاب تویسرکان

بخشدار مرکزی تویسرکان از فعالیت 600 کارگاه مبل و منیت در روستای سید شهاب بخش مرکزی تویسرکان خبر داد.

فعالیت 600 کارگاه مبل و منبت در روستای سیدشهاب تویسرکان

حسین قمری در حاشیه نشست بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی تویسرکان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: روستای سیدشهاب با جمعیت 3 هزار و 458 نفر بزرگترین روستای تویسرکان که در بخش مرکزی این شهرستان واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه روستای سیدشهاب دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار بالایی است، گفت: اکثر مردم این روستای در زمینه مبل و منبت مشغول هستند.

بخشدار مرکزی تویسرکان تعداد کارگاه‌های فعال در روستای سیدشهاب را 600 کارگاه اعلام کرد و افزود: صنایع چوب در این روستا از رشد چشمگیری برخوردار است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی خوشه صنعتی مبل و منبت، ایجاد شبکه دفع بهداشتی فاضلاب، برخورداری از شبکه شبانه‌روزی مرکز درمانی، تکمیل طرح هادی، سالن ورزشی، تأمین آب شرب و کشاورزی و تشکیل تعاونی مبل و منبت از مهمترین مطالبات مردم روستای سید شهاب است.

قمری افزود: با توجه به تردد وسایل نقلیه سنگین از مسیر روستای سید شهاب، این مسیر نیاز به اصلاح شانه‌های راه، آسفالت و عریض شدن دارد.

وی خاطرنشان کرد: اتصال کارشناسی شده روستای سیدشهاب به جاده چهارخطه جوکار ـ تویسرکان، ایجاد بانک و تبدیل روستا به شهر از دیگر خواسته‌های مردم آن به شمار می‌رود.

بخشدار مرکزی تویسرکان با اشاره به اینکه با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار و مسئولان دستگاه‌های مربوطه شهرستان پنجمین نشست بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی انجام شد، ابراز کرد: در این نشست مشکلات و نیازها از سوی دهیار بیان و مسئول دستگاه‌های اجرایی نیز به موارد حوزه مربوطه پاسخ دادند.

وی گفت: مسائل و مشکلات روستاهای سیدشهاب، شوق‌آباد و پیرغیب با حضور مسئولان در روستاها بررسی و برای پیگیری و انجام مصوب شد.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول