اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

جذب اعتبارات ملی ملاک ارزیابی مدیران اجرایی استان بوشهر است‌

استاندار بوشهر گفت: جذب اعتبارات ملی، سرمایه‌گذار بخش خصوصی و ارائه طرح‌های متناسب با شرایط و مزیت‌های استان از جمله ملاک‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر است.

جذب اعتبارات ملی ملاک ارزیابی مدیران اجرایی استان بوشهر است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری امشب در نشست مدیران اجرایی استان بوشهر با حضور دستیار ارشد رئیس‌جمهور افزود: مدیران این بخش‌ها باید با فراهم کردن زمینه جذب سرمایه‌گذار خصوصی زمینه توسعه زیرساخت‌های کشاورزی، شیلات و تجارت را در استان مهیا کنند.

وی اضافه کرد: جذب اعتبارات ملی، سرمایه‌گذار بخش خصوصی و ارائه طرح‌های متناسب با شرایط و مزیت‌های استان از جمله ملاک‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر است.

سالاری اظهار کرد: پاسخگویی به مطالبات و احترام به مردم از سیاست‌های دولت است که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به آن توجه داشته باشند.

وی یادآور شد:‌ امسال سامانه پاسخگویی به انتقادات، شکایت‌ها و نظارت‌های مردمی در استان بوشهر با هدف رسیدگی به مشکلات و نیازهای مردم به‌روزرسانی می‌شود.

سالاری با تاکید بر ضرورت پرداخت عوارض آلایندگی در استان بوشهر گفت: پرداخت عوارض آلایندگی به خصوص در شهرها و روستاهای همجوار با صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در استان بوشهر ضروری است.

وی تصریح کرد: پرداخت به موقع و کامل این عوارض موجب عمران و آبادانی مناطق همجوار با صنایع نفت و گاز می‌شود که بعضاً شاهدیم این عوارض کامل پرداخت نمی‌شود و از مشاور رئیس‌جمهوری می‌خواهیم به این امر رسیدگی شود.

استاندار بوشهر گفت: همچنین برخی از مصوبات دولت مربوط به سال‌های قبل که مربوط به وزارت نفت است از جمله راه‌آهن، بندر جامع بوشهر، بزرگراه دیر ـ بوشهر، بزرگراه اهرم، برازجان، دیلم به خوزستان، شهرک فرودگاهی و برخی از طرح‌های آموزش عالی در استان برای تکمیل نیازمند تخصیص اعتبارات است.

سالاری بیان کرد: استان بوشهر به غیر از صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در بخش شیلات، کشاورزی و تجارت دارای ظرفیت‌های اقتصادی است که باید به آنها توجه کرد.

انتهای پیام/66006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول