اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر و شهرداران بابل و کرمانشاه

جلسه هم‌اندیشی مدیریت شهری اعضای شورای شهر و شهرداران بابل عراق و کرمانشاه برگزار شد.

جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر و شهرداران بابل و کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلسه هم‌اندیشی مدیریت شهری عصر امروز با حضور اعضای شورای شهر و شهرداران بابل عراق و کرمانشاه در شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

پیمان قربانی شهردار کرمانشاه در این نشست اظهار داشت: خسارات بسیاری در جنگ به کرمانشاه وارد شد که امروز جزو شهرهای پیشرفته و نهمین شهر کشور است.

قربانی ادامه داد: مرکزیت غرب کشور، پیشینه تاریخی و بسیاری از ظرفیت‌های دیگر در استان کرمانشاه وجود دارد و کرمانشاه یکی از معدود شهرهای خاورمیانه است که بازیافت زباله را کامل انجام می‌دهد و به‌زودی نخاله‌های ساختمانی را نیز بازیافت می‌کنیم.

شهردار کرمانشاه برای انتقال تکنولوژی بازیافت به بابل عراق اعلام آمادگی کرد و گفت: تقاطع غیرهم‌سطح، شبکه ترافیکی هوشمند و اجرای فضای سبز از جمله مواردی است که به‌دنبال اجرای آن هستیم.

رئیس کمیسیون مبارزه با فساد شورای شهر بابل عراق نیز در این نشست گفت: پتانسیل کشاورزی، گردشگری، دینی و تاریخی از قبلیت‌های شهر بابل و این شهر دارای پنج‌هزار و 190 کیلومتر مربع مساحت و یک‌میلیون و 600 نفر جمعیت است.

حسن فدعم با بیان اینکه شهر بابل یکی از مهم‌ترین شهرهای دنیاست که خواندن و نوشتن از این شهر آغاز شده است، افزود: بیش از 400 اثر باستانی و 13 مرقد و زیارت‌گاه دینی در این شهر وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه به‌دنبال مستحکم کردن روابط با کرمانشاه هستیم، ابراز داشت: افتتاح کنسول‌گری جمهوری اسلامی ایران در شهر بابل از مهم‌ترین خواسته‌های ماست.

فدعم عنوان کرد: در زمان صدام خدمات‌دهی به استان ما وجود نداشت، اما در حال حاضر صدها پروژه در دست اقدام داریم و از کرمانشاه برای بازیافت و ساماندهی زباله‌ها و جمع‌آوری فاضلاب کمک می‌خواهیم.

وی از فعالیت برخی شرکت‌های چینی ابراز نارضایتی کرد و برای استفاده از تجربیات اجرایی متخصصان در کرمانشاه اعلام آمادگی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز در این نشست اظهار داشت: می‌توانیم با مسئولان کشاورزی بابل تعامل و همکاری خوبی داشته باشیم.

خسرو زرافشانی به پیشرفت‌های خوب ایران اسلامی در زمینه کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت: آماده همکاری و تعامل با بابل هستیم.

انتهای پیام/2700/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول