اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی لنده:

مردم فهیم لنده در راهپیمایی 9 دی حضور گسترده‌ای خواهند داشت

بخشدار مرکزی لنده گفت: مردم فهیم لنده در راهپیمایی 9 دی حضور گسترده‌ای خواهند داشت.

مردم فهیم لنده در راهپیمایی 9 دی حضور گسترده‌ای خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید غفار فروزنده ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری 9 دی در لنده، 9 دی را دستاورد بزرگ ملت ایران در دفاع از آرمان‌های امام و شهدا دانست و گفت: در طول بیش از 34 سال عمر با برکت نظام و انقلاب شیطنت‌ها و دسیسه‌های دشمنان برای بر اندازی آن لحظه‌ای و آنی فرو گذار نشده است.

وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام منتظر لحظه‌ای غفلت از سوی ما هستند تا زهر کینه و نفرت چندین ساله خود را بر پیکره نظام خالی کنند.

بخشدار مرکزی لنده با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان انقلاب و نظام این بود که انقلاب ما به هدف نرسد، اضافه کرد: تقلب بهانه‌ای خوب برای رسانه‌های غربی بود تا با تبلیغات سوء و همراهی برخی خواص بی‌بصیرت و فاصله گرفته از نظام فتنه‌ای دیگر در کشور برپا سازند.

فرزونده تصریح کرد: دشمن اوج خباثت و کینه‌توزی و پلیدی خود را در فتنه 88 به نمایش گذاشت، اما نتوانست مردم همیشه‌بیدار ایران اسلامی را با تبلیغات سوء خود همراه سازد و به فکر پلید خود دست یابد.

وی افزود: وقتی ملت ایران اوج بی‌حرمتی به ساحت مقدس امام حسین(ع) و عاشورائیان را مشاهده کردند دیگر طاقت و توان سکوت را نداشتند و در 9 دی با خلق حماسه‌ای دیگر دشمنان دون و قسم خورده ایران را سیلی محکمی زدند.

بخشدار مرکزی لنده حماسه‌ 9 دی را اوج ولایتمداری و بصیرت مردم ایران خواند و گفت: فتنه 88 با رهبری پیامبر گونه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همراهی ملت ایران خنثی شده است.

وی ادامه داد: تعبیری را مقام معظم رهبری در خصوص 9 دی داشتند که حضور مردم در 9 دی تجلی بارزی از هویت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود و هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر می‌کند دست خدای متعال را، دست قدرت، روح ولایت را، روح حسین ابن علی(ع) را می بیند.

فروزنده با اشاره به اهداف و پیام‌های 9 دی تصریح کرد: حمایت از اصل ولایت فقیه، تبعیت از ولایت، بصیرت، آگاهی و انجام وظیفه از پیام های نهم دی بوده که همواره در کشور ایران اسلامی باید با صلابت و استواری بیش از گذشته ادامه یابد.

وی در پایان یادآور شد: انتظار ما از مردم فهیم شهرستان این است که امسال در نهم دی که روز بصیرت و میثاق با ولایت است حضور گسترده‌تر و پرشورتری داشته باشند.

انتهای پیام/82013/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول