اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اراک خبر داد

دستبند پلیس بر دستان 7 سارق سابقه‌دار در اراک

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: هفت سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای با تلاش ماموران انتظامی شهرستان اراک شناسایی و دستگیر شدند.

دستبند پلیس بر دستان 7 سارق سابقه‌دار در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مصطفی ویسمه‌ای ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهر اراک و شکایت تعدادی از شهروندان در این رابطه موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از تحقیقات گسترده و فنی ماموران انتظامی هفت سارق که سابقه کیفری دارند در چند محله اراک شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و با حضور به موقع پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اشاره به اعتراف سارقان به هشت فقره انواع سرقت موتورسیکلت، قطعات خودرو، گوشی تلفن همراه و دسته چک خاطرنشان کرد: مقادیری از اموال مسروقه از محل اختفای متهمان کشف و ضبط شد.

ویسمه‌ای اظهار داشت: اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی به مالباختگان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه‌کاره در اراک خبر داد و گفت: سارق حرفه‌ای آهن‌آلات ساختمان‌های نیمه‌کاره اراک حین فرار از صحنه جرم دستگیر شد.

ویسمه‌ای افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران انتظامی شب گذشته به هنگام اجرای طرح امنیت محله‌محور حین گشت‌‌زنی در یکی از مناطق حاشیه اراک فرد سارق را در حال سرقت آهن‌آلات یک ساختمان نیمه‌کاره مشاهده و بلافاصله متهم را قبل از فرار از صحنه جرم دستگیر کردند.

وی ادامه داد: پس از انتقال متهم به یگان انتظامی مشخص شد سارق دارای سوابق کیفری است که به سرقت 6 عدد پنجره آهنی، یک در بالکن و 40 شاخه میلگرد شش متری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی اراک با تاکید بر اینکه شهروندان می‌توانند با گماردن نگهبان در ساختمان‌های در حال ساخت از وقوع این‌گونه سرقت‌ها پیشگیری کنند، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و تمامی اجناس پس از شناسایی به مالباختگان تحویل داده شد.

انتهای پیام/87001/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول