اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی انزلی خبر داد

دستگیری سارقان 10 دستگاه دوچرخه در انزلی

فرماندهی انتظامی بندر انزلی از دستگیری سارقان هشت دستگاه موتورسیکلت و 10 دستگاه دوچرخه در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان 10 دستگاه دوچرخه در انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی به نقل از پلیس این شهرستان، هرمز عشقی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های موتورسیکلت و دوچرخه و اموال داخل خودرو در سطح حوزه شهرستان بندرانزلی و تماس‌های مردمی با 110، بررسی این روند در دستور کار پلیس آگاهی بندرانزلی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بهره‌گیری از تمام امکانات علمی و عملی و انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه تعداد پنج نفر از سارقان سابقه‌دار را در شهر انزلی که در امر سرقت فعالیت داشته‌اند شناسایی کردند.

به گفته این مسئول، کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی و اخذ مجوز قضایی در یک عملیات غافلگیرانه هر پنج نفر را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مکان مذکور تعداد هشت دستگاه موتورسیکلت، 10 دستگاه دوچرخه، تعداد پنج دستگاه پخش خودرو،  مقداری طلاجات مسروقه و مبلغ 7 میلیون تومان وجه نقد حاصل از فروش اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

عشقی با بیان اینکه موارد با ثبت صورت‌جلسه و تشکیل پرونده برای متهمان تحویل مقام قضایی شدند، از مردم انزلی خواست با رعایت نکات ایمنی و مراقبت از اموال خود دست سارقان را از دستبرد اموال خود کوتاه کرده و موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/2300/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول