اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد

تلاش پلیس برای دستگیری سارقان شبانه بانک

فرمانده انتظامی مشهد از تلاش پلیس برای دستگیری سارقان شبانه بانک در این شهرستان خبر داد.

تلاش پلیس برای دستگیری سارقان شبانه بانک

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، احد کریمی گفت: بامداد روز سوم دی ماه، فرد یا افرادی به پشت بام یکی از بانک‌های محدوده خیابان سناباد مشهد رفته و با تخریب نورگیرها وارد بانک شده‌اند؛ این افراد در حالی از دستگاه خودپرداز بانک مبالغ موجود در دستگاه را به سرقت برده‌اند که دستگاه خودپرداز بدون هیچ‌گونه آثار شکستگی و تخریب گشوده شده است.

وی گفت: سارقان از طریق نورگیر متواری شده‌اند و متاسفانه در زمان وقوع سرقت، سیستم‌های امنیتی بانک عمل نکرده و مسئولان شعبه، صبح همان روز موضوع را به فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده‌اند.

کریمی اظهار داشت: با گزارش موضوع به پلیس، تیم‌های آگاهی کلانتری سناباد بلافاصله در محل حاضر و تحقیقات گسترده درباره نحوه و چگونگی سرقت آغاز شده است.

وی گفت: در این رابطه سرنخ‌های خوبی به دست آمده و پرونده برای سیر مراحل تخصصی تحقیقات به دستور مقام قضایی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفته است.

کریمی تصریح کرد: شناسایی عوامل سرقت در دستور کار پلیس قرار داشته و به محض حصول نتیجه، اطلاع‌رسانی لازم در این باره به شهروندان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول