اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست هم‌اندیشی مدیریت شهری جنوب تهران صورت گرفت

تنفیذ احکام شهرداران مدارس از سوی مدیریت شهری جنوب شرق تهران

مدیریت شهری جنوب شرق تهران در نشست هم اندیشی و تنفیذ احکام شهرداران مدارس بر ایجاد و تقویت روحیه مشارکت جویی و توجه به مسایل اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد.

تنفیذ احکام شهرداران مدارس از سوی مدیریت شهری جنوب شرق تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی‌اکبر انجمنی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی و تنفیذ احکام شهرداران مدارس بر ایجاد و تقویت روحیه مشارکت‌جویی و توجه به مسایل اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد.

مدیریت شهری جنوب شرق تهران گفت: شهردار تهران همواره بر مشارکت اجتماعی تاکید دارند و شما عزیزان به‌ عنوان شهرداران مدارس می‌توانید در این جهت گام برداشته و سعی کنید با ایده‌پردازی در زمینه‌هایی که یک شهروند به آن نیاز دارد، روحیه مشارکت جویی را تقویت کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شما در کنار تعلیم و تربیت که اساسی‌ترین وظیفه شماست باید به مسایل فرهنگی نیز توجه داشته باشید و دوستان خود را نیز به این سمت و سو و اینکه زندگی بهتری داشته باشند سوق دهید.

این گزارش حاکی است، در ابتدای جلسه شهرداران مدارس ضمن معرفی خود به بیان نیازها و مطالبات مدارس خود نظیر آسفالت، رنگ‌آمیزی، تامین لوازم ورزشی، افزایش ظرفیت نمازخانه، هوشمندسازی و تامین رایانه، تامین کمبود نیمکت، تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی و آبخوری، گلکاری محوطه، هماهنگی جهت زمان‌بندی تعطیلی مدارس هم‌جوار به منظور کاهش ترافیک محل و ... پرداختند.

مدیریت شهری جنوب شرق تهران ضمن تقدیر از توجه شهرداران مدارس در ارتباط با شناسایی مشکلات مدرسه و توانایی بیان این مسایل خاطرنشان کرد: درست است که امکانات برای پیشرفت ما لازم است و ما هم پیگیری می‌کنیم تا در حد امکان این مشکلات مرتفع شود ولی خواهشم این است که به سمت و سویی حرکت کنید که اطرافیان را به توجه و مشارکت بیشتر در جامعه تشویق کند.

وی افزود: ما هم سعی می‌کنیم در زمان‌های مشخص با برگزاری جلساتی در مدارس شما حضور یافته و هر آنچه که نیاز است شهروندان در آن مشارکت داشته باشند نظیر امورشهری، فضای سبز، حمل و نقل، ترافیک، محیط زیست و ... بررسی کنیم و اعتقاد ما بر این است که توسعه اجتماعی و مشارکت همه جانبه با همکاری و مشارکتی که شما و دوستانتان با اولیای خود و مدرسه دارید تحقق پیدا می‌کند.

انتهای پیام/2462/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول