اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی کمیته امداد:

خدمات کمیته امداد با برچسب فرهنگی به مددجویان ارائه شود

معاون فرهنگی کمیته امداد با اشاره به اهمیت اقدامات فرهنگی در این نهاد گفت: همه خدمات کمیته امداد با برچسب فرهنگی به مددجویان ارائه شود.

خدمات کمیته امداد با برچسب فرهنگی به مددجویان ارائه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر میرشکار عصر امروز در گردهمایی مددکاران و مشاوران کمیته امداد در یاسوج گفت: برپایی این گردهمایی و نشست‌ها فرصتی مناسب برای دستیابی به اهداف کمیته امداد است.

معاون فرهنگی کمیته امداد کشور افزود: تعامل و راهکارهای بین بخشی و حوزه‌ای، ارتقای سطح زندگی خانواده‌ها و نتیجه‌گیری برای فرایند توانمندسازی خانواده‌ها از مهمترین اهداف این گردهمایی است.

میرشکار با بیان اینکه نگاه به خدمت فرهنگی باید به عنوان مقدمه توانمندسازی خانواده باشد، گفت: حوزه فرهنگی در کمیته امداد نقش مهمی دارد و ما در حوزه فرهنگی تلاش می‌کنیم تا بتوانیم خدمات خود را در قالب خدمات فرهنگی به مددجویان ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: سهم حوزه فرهنگی در توانمندسازی مددجویان سهم به‌سزایی است که در بحث اشتغال، ازدواج، مسکن و همه خدماتی که خانواده‌ها دریافت می‌کنند، نقش دارد.

میرشکار با بیان اینکه خدمات فرهنگی باید منتج به توانمندی فکری و فرهنگی مددجویان شود، بیان داشت: در این راستا باید باورهای دینی را در خانواده‌ها تقویت کرده، تحقیرها و تلخی‌ها را در آنها برطرف نموده و امید به آینده را در مددجویان افزایش دهیم.    

موانع جسمی و بی‌سوادی از سد راه توانمندسازی مددجویان برداشته شود

معاون فرهنگی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در حوزه توانمندسازی، شناسایی فرایندهای دخیل در توانمندسازی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و باید در این راستا اهداف، برنامه‌ها و اشکالات مشخص گردد.

وی خاطرنشان کرد: باید بحث توانمندسازی را جدی گرفته و نقش تعامل بین‌ بخشی را مورد توجه قرار داد زیرا توانمندسازی فرایندی است که به تنهایی انجام نمی‌گیرد.

میرشکار رفع موانع توانمندسازی از قبیل موانع جسمی و بی‌سوادی را در راه رسیدن به توانمندی، مهم عنوان کرد و گفت: باید دغدغه‌ها و مشکلات خانواده‌ها را از میان برداشته و سپس در راه توانمندسازی آنها گام برداریم.

معاون فرهنگی و آموزش کمیته امداد گفت: همه خدمات کمیته امداد باید با برچسب فرهنگی به مددجویان ارائه شود تا خدمات فرهنگی مقدمه و پیش‌فرضی برای توانمندسازی خانواده‌ها در ابعاد مختلف قرار گیرد.

انتهای پیام/820058/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول