اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جشنواره پژوهشگران مهارتی‌فنی کشور

سرپرست فنی و حرفه‌ای آستارا پژوهشگر نمونه سال 92 شد

«بهبود معاشکار» سرپرست اداره فنی و حرفه‌ای شهید اشجعی آستارا در نخستین جشنواره پژوهشگران مهارتی‌فنی، پژوهشگر مهارتی برتر سال 92 انتخاب شد.

سرپرست فنی و حرفه‌ای آستارا پژوهشگر نمونه سال 92 شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، بهبود معاشکار بعد از ظهر امروز در جلسه اداره فنی و حرفه‌ای این شهرستان اظهار کرد: در نخستین جشنواره پژوهشگران مهارتی‌‌فنی کشور که در تهران برگزار شد بنده حائز بیشترین امتیاز و عنوان برتر شده و لوح تقدیر خود را از مهرعلیزاده معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور دریافت کردم.

به گفته وی، این جشنواره هر دو سال یک‌بار در سطح کشور و با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در بخش دولتی و آزاد با فرآیند فراخوان آغاز می‌شود.

سرپرست اداره فنی و حرفه‌ای شهید اشجعی آستارا، گفت: پژوهشگران مهارتی در گروه‌های فنی و مهندسی به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه در زمینه مهارت‌های فنی شاخص‌هایی تعریف شده است، تصریح کرد: دلیل موفقیت ما ارزیابی عملکرد سال‌های 90 و 91 توسط هیئت‌های علمی سازمان و مربیان و امتیازدهی مقالات، طرح و فعالیت‌ها بوده است.

معاشکار افزود: امتیازها در دو بخش 60 نمره تخصصی و 40 نمره عمومی تقسیم شده و حداقل امتیاز 35 و حداکثر 100 است.

وی درباره معیار و شاخص‌های انتخاب خود به عنوان پژوهشگر نمونه سال 92، یادآور شد: خلاقیت و نوآوری از جمله دلایل این انتخاب بود.

این پژوهشگر نمونه ادامه داد: نوآوری شغلی، شناسایی مشاغل و بسترسازی برای مشاغل به صورت فنی و مهندسی از دیگر دلایل این انتخاب بود.

وی مشارکت در جشنواره‌ و همایش‌ها، کسب رتبه اعضای هیئت علمی توسط مربیان داخل و خارج از سازمان، تألیفات، ترجمه و ارائه مقالات را از دیگر دلایل انتخاب پژوهشگر نمونه برشمرد.

معاشکار، تدریس 2 هزار و 500 ساعت، پایان‌نامه کارشناسی ارشد در موضوع رادیو داروی تکنسیم 99am را از دیگر دلایل این انتخاب ذکر کرد و افزود: این مقاله یکی از مقالات برتر در وردکام 2011 در بحث تزریق رادیودارو به موش‌های عفونی برای تشخیص سرطان‌های عفونی بود.

وی خاطرنشان کرد: این مقام و افتخار با خواست پروردگار متعال، سعی و تلاش، یاری خانواده و دوستان به آرشیو علمی بنده اضافه شده است.

انتهای پیام/84001/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول