اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده:

حماسه 9 دی اوج بصیرت و شعور انقلابی مردم ایران است

امام جمعه لنده گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در حماسه 9 دی با بصیرت و آگاهی و شعور خود فتنه 88 را خنثی کردند.

حماسه 9 دی اوج بصیرت و شعور انقلابی مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم 9 دی در لنده با تسلیت دهه آخر ماه صفر اظهار داشت: آنچه بر اهل بیت عصمت و طهارت در طول ایام نورانی عمرشان گذشت همه از بی‌بصیرتی خواص دوران بود که در مواقعی به خواب غفلت دچار می‌شدند.

وی افزود: فتنه 88 ایران که می‌رفت با بازی‌های سیاسی ضربات محکمی بر پیکره نظام و انقلاب وارد سازد با آگاهی‌بخشی رهبر معظم انقلاب و بصیرت و شعور انقلابی مردم ایران در 9 دی خاموش شد.

امام جمعه لنده گفت: مردم ایران در طول تاریخ پر فراز و نشیب کشور خود حماسه‌های بسیاری خلق کرده‌اند اما حماسه 9 دی ماندگارترین حماسه تاریخ ایران به ثبت رسیده و مردم ایران به عنوان پرچمداران و محبان اهل بیت(ع) و ولایت فقیه به جهانیان معرفی شده‌اند.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل تصریح کرد: امروز به جرأت می‌توان ادعا کرد حماسه تاریخی 9 دی به عنوان تکیه‌گاه تصمیمات بزرگ در داخل و خارج از کشور شناخته شده است.

وی با بیان این‌که حماسه‌‌آفرینی‌های مردم ایران سرلوحه بسیاری از حرکت‌های ضداستکباری در جهان قرار گرفته است، افزود: حماسه تاریخی 9 دی ملت بزرگ ایران که جاودانه‌ترین حماسه تاریخ این مردم بوده برای همیشه در اذهان عمومی باقی‌ است و از خاطره‌ها پاک نخواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده خاطرنشان کرد: 9 دی تجدید عهد و میثاق دوباره ملت ایران با رهبر و امام و خود بوده که حمایت همه‌جانبه آنان را از ولایت فقیه به عنوان ستون مستحکم و استوار انقلاب و نظام را به نمایش درآورده است.

انتهای پیام/82013/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول