اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

تنها یک سوم درآمد کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد محقق شده است

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخش زیادی از اعتبارات این نهاد از محل درآمد حوزه مشارکت‌ها است، گفت: در سال جاری از درآمد پیش‌بینی شده تنها یک سوم آن محقق شده است.

تنها یک سوم درآمد کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد محقق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی ظهر امروز در گردهمایی مددکاران و مشاوران کمیته امداد گفت: 14.4 درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش کمیته امداد بوده که از خدمات این نهاد بهره می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برخی خدمات انجام شده به جامعه هدف این نهاد، افزود: بخش زیادی از خدمات انجام شده به مددجویان و نیازمندان وابستگی مستقیم به درآمدهای حوزه مشارکت دارد که در این سرفصل نارسایی‌های زیادی داریم.

فرهادی با ارائه آمار 87 هزار و 431 صندوق صدقات در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این سرفصل مبلغ 180 میلیارد ریال برای این استان تدوین و پیش‌بینی شده که تاکنون تنها حدود 63 میلیارد ریال آن محقق شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان برای رسیدن به درآمد پیش‌بینی شده از سرفصل ‌مشارکت‌ها، فاصله دارد، ادامه داد: در حوزه مشارکت بخش زیادی از توان این نهاد صرف فعالیت‌های زیرساختی و فرهنگ‌سازی می‌شود.

* درآمد کمیته امداد از محل مشارکت‌ها 73 درصد رشد داشته است

فرهادی ابراز داشت: این عقب بودن از رقم پیش‌بینی شده در سرفصل درآمد حوزه مشارکت در حالی است که استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری 73 درصد بیشتر از سال گذشته در این بخش درآمد داشته است.

وی این رشد را چشمگیر خواند و ادامه داد: تا رسیدن به نقطه مطلوب درآمدی از محل مشارکت‌های مردمی نیازمند اعتبارات مرکز هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان در بخش دیگری از صحبت‌هایش به نارسایی‌های این استان در همکاری بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: در سال جاری باید به نوعی بگوییم که هیچ همکاری قابل توجهی به جز با سه بانک نداشتیم.

وی تأکید کرد: با توجه به رسیدن به سه ماهه پایانی سال عملاً انتظار جهش خاصی در پرداخت تسهیلات بانکی وجود ندارد. 

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بخش زیادی از اعتبارات اشتغال در این نهاد به منابع بانکی وابسته بوده که امید است در ماه‌های پایانی سال شاهد گشایش بهتری در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/82005/ج30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول