اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

خیرین مساجد مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد را دریابند

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کمیته امداد استان برای تعامل در ساخت مساجد مناطق محروم و روستایی با خیرین مسجدساز آمادگی کامل دارد.

خیرین مساجد مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد را دریابند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و مؤسسه وفاق سبز علوی در ارتباط با تعمیر و بهسازی مسجد پوله زیلایی منعقد شد.

 عبدالمجید فرهادی در نشست با مدیرعامل موسسه وفاق سبز علوی اظهار کرد: کمیته امداد در راستای پیشبرد اهداف خود در راه کمک به نیازمندان به کمک خیرین نیکوکار نیازمند است.

وی با تقدیر و تشکر از خدمات مؤسسه وفاق سبز علوی در مناطق محروم استان ابراز داشت: در همین زمینه و در راستای کمک‌های قبلی مؤسسه وفاق سبز علوی به مناطق محروم استان، تفاهم‌نامه‌ای با این مؤسسه جهت تعمیر و بهسازی مسجد صاحب‌الزمان (عج) پوله زیلایی منعقد شد.

فرهادی بیان کرد: این تفاهم‌نامه جهت تعمیر و بهسازی سرویس بهداشتی، فضا و آشپزخانه و کتابخانه و انجام امورات محراب منعقد شد.

فرهادی تصریح کرد: در راستای ساخت و ساز و بهسازی مساجد در نقاط محروم استان، نیازمند همکاری و مشارکت خیرین نیکوکار و مردم همان مناطق هستیم.

وی افزود: هر کس به هر میزانی که می‌تواند برای ساخت مسجد مشارکت کند و اولویت ساخت با مناطقی است که خود مردم آن مناطق بیشترین مشارکت را داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: منتظر حضور دیگر با نگاه جدید در خصوص کمی و کیفی‌سازی خدمات در راستای بهبود وضعیت زندگی مردم نیازمند هستیم.

مدیرعامل مؤسسه وفاق سبز علوی در این نشست ابراز امیدواری کرد که در ادامه فعالیت‌های قبلی با همکاری و تفاهم با همدیگر بتوانیم در راستای بهبود وضعیت مناطق محروم و به خصوص در ساخت و ساز مساجد این مناطق گام‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/82009/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول