اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه:

انبار نفت ارومیه تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: انبار نفت ارومیه تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انبار نفت ارومیه تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

جواد عبدالحسین‌زاده‌نمین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: انبار بزرگ نفت ارومیه از جمله پروژه‌های مهم این منطقه است که به منظور بهره برداری از پروژه باید سرعت عمل نشان داده شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ضروری است پیمانکار با تسریع در روند بهره‌برداری از این انبار به تعهدات خود عمل کند.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با ارائه گزارشی از وضعیت منطقه در سه بخش عملکرد، چالش‌ها و پیشنهادات، تسریع روند اجرایی پروژه انبار نفت جدید منطقه ارومیه را از برنامه‌های مهم این شرکت اعلام کرد.

وی تصریح کرد: انبار مرکزی نفت ارومیه به عنوان یکی از طرح‌های استراتژیک این منطقه است که با افتتاح بزرگ‌ترین انبار نفت شمال غرب کشور در ارومیه ظرفیت ذخیره‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی به 119 میلیون لیتر افزایش یافته و این شهر تبدیل به یکی از قطب‌های مهم کشور می‌شود.

عبدالحسین‌زاده‌نمین خاطرنشان کرد: پروژه انبار نفت ارومیه در 20 کیلومتری جاده دریا در مساحت 50 هکتار و شامل 11 مخزن انبار فرآورده‌های نفتی با ظرفیت 120 میلیون لیتر در حال اجراست که از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی برخوردار است.

این مسئول اضافه کرد: انبار مرکزی نفت ارومیه دو دستگاه  مخزن شناور با ظرفیت 11.3 میلیون لیتر برای ذخیره بنزین، دو دستگاه با ظرفیت هر یک 2.8 میلیون لیتر برای ذخیره بنزین سوپر، چهار مخزن هر یک با ظرفیت 11.3 میلیون لیتر برای ذخیره نفت سفید، یک مخزن 22.7 میلیون لیتری و دو دستگاه مخزن 11.3 میلیون لیتری برای ذخیره نفت گاز و دو مخزن آتش نشانی هر یک به ظرفیت 3.5 میلیون لیتر دارد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه متذکر شد: مخازن نفت سفید انبار نفت ارومیه به صورت دو منظوره طراحی شده و برای ذخیره سازی بنزین و گازوییل نیز از آنها استفاده می شود.

عبدالحسین‌زاده‌نمین تاکید کرد: از مصوبات مهم شرکت ملی فرآورده‌های نفتی تکمیل و بهره برداری پروژه انبار نفت ارومیه تا اوایل سال آینده و احداث جایگاه سریع النصب جایگاه مرزی بازرگان است. ‌

انتهای پیام/61007/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول