اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 رده سنی

ووینام‌کاران قمی برای کسب مدال از مسابقات قهرمانی کشور تلاش می‌کنند

ورزشکاران مطرح و افتخارآفرین رزمی قم در رشته ووینام از امروز در پیکارهای ووینام قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

ووینام‌کاران قمی برای کسب مدال از مسابقات قهرمانی کشور تلاش می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ووینام یکی از سبک‌های مطرح و مدال‌آور زیرمجموعه فدراسیون ورزش‌های رزمی است که در استان قم ورزشکاران بسیار مستعدی در رده‌های سنی مختلف اعم از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دارد.

ووینام در سال‌های اخیر که رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آن به صورت منظم توسط فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار می‌شود، افتخارات زیادی نصیب ورزش قم کرده است و در میادین برون مرزی نیز برای ورزش قم مدال‌های رنگارنگی به ارمغان آورده است.

تا کنون در دو دوره متوالی رقابت‌های ووینام قهرمانی جهان که به ترتیب در سال 2011 و 2013 به میزبانی کشورهای ویتنام و فرانسه برگزار شده، ووینام‌کاران قمی موفق به کسب شش مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز شده‌اند و اکنون نیز در مسابقات قهرمانی کشور به دنبال کسب افتخار هستند.

حالا رقابت‌های قهرمانی رزمی کشور در سبک ووینام در راه است و برترین‌های کشور در این رشته از امروز گرد هم می‌آیند تا در تلاش برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز و مقام‌های اول تا سوم مسابقات قهرمانی ووینام کشور با یکدیگر به رقابت بپردازند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان قرار است از امروز پنجشنبه پنجم دی ماه رقابت‌های ووینام قهرمانی کشور به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان کرمان به انجام برسد، رقابت‌هایی که در آن چهره‌های شاخص کشور حضور دارند.

با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده برای برگزاری رقابت‌های سبک ووینام قهرمانی کشور در کرمان، این رقابت‌ها از امروز با حضور 15 تیم از استان‌های مختلف و در سه رده سنی آغاز می‌شود و ووینام‌کاران مطرح قمی که در تابستان سال جاری توانستند از رقابت‌های جهانی فرانسه مدال‌های طلا و نقره کسب کنند نیز در این پیکارها به میدان می‌روند.

در حالی که وزن‌کشی تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات شامگاه چهارشنبه چهارم دی ماه انجام شده است، این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان برگزار شده و علاوه بر ووینام‌کاران قمی تیم‌هایی از قزوین، لرستان، گیلان، تهران، شیراز، مازندران، گلستان، مشهد و اصفهان در کرمان حضور یافته‌اند.

این در حالی است که نفرات برتر مسابقات رده سنی بزرگسالان این رشته به اردوی تیم ملی ووینام کشورمان فراخوانده خواهند شد، ضمن اینکه نفرات برتر رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به عنوان قهرمانان و نفرات برتر کشور معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول