اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در گلستان:

باید مردم را نسبت به مدیریت بر مصرف انرژی آگاه کرد

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: باید مردم را از اهمیت صرفه‎جویی و مدیریت بر مصرف انرژی آگاه کنیم.

باید مردم را نسبت به مدیریت بر مصرف انرژی آگاه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با مدیرعامل و معاونان شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت: گاز طبیعی یکی از نعمت‎ها و الطاف الهی است که در کشور ما به وفور وجود دارد بنابراین لازم است با فرهنگ‎سازی مناسب صرفه‎جویی و استفاده بهینه این ذخایر ارزنده را برای نسل‎های آینده ذخیره کنیم.

وی با بیان اینکه همت و عزم ملی در این زمینه بسیار مهم است، تصریح کرد: مقوله صرفه‎جویی در دین مبین اسلام نیز همواره مورد تاکید قرار گرفته و مردم شریف نیز نباید از این مقوله غافل شده و این سرمایه ارزشمند را هدر دهند.

این دیدار نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: شایسته است با فرهنگ‎سازی جامع از مبادی مختلف، مردم را از اهمیت صرفه‎جویی و مدیریت بر مصرف انرژی آگاه کنیم تا به صورت یک فرهنگ در آمده و در حفظ و نگهداری آن تلاش کنند و کمک بزرگی نیز به چرخه صنعتی و اقتصاد جامعه بشود.

دراین دیدار مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان، نیز گزارشی از روند توسعه گازرسانی در سطح استان و خدمات انجام شده ارائه کرد.

رمضانعلی سنگدوینی با مهم خواندن مقوله صرفه‎جویی در مصرف گاز به ویژه در فصل سرد سال، براهمیت فرهنگ‎سازی مدیریت مصرف از بخش‎های مختلف به خصوص اطلاع‎رسانی مطلوب و مناسب از تریبون‎های نمازجمعه و جماعات را بسیار مهم خواند. 

مدیرعامل گاز گلستان همچنین از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان درخواست کرد با توجه به تاثیرگذاری فرمایشات ائمه جمعه در سطح جامعه، در خصوص صرفه جویی در مصرف گاز نیز به مردم شریف توصیه‎های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/2307/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول