اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو:

مصرف انرژی در ‌ایران 3 برابر متوسط جهانی ‌ا‌ست/قیمت انرژی واقعی می‌شود

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مازندران‌ با بیان اینکه مصرف انرژی در هر خانوار ایرانی ‌سه برابر متوسط جهانی ‌ا‌ست، گفت: دولت با مدیریت مصرف انرژی و ‌هدفمندی یارانه‌ها ‌‌به دنبال واقعی کردن قیمت‌ واقعی انرژی است.

مصرف انرژی در ‌ایران 3 برابر متوسط جهانی ‌ا‌ست/قیمت انرژی واقعی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، حسین افضلی امشب در آیین گشایش سومین نمایشگاه ملی صنعت آب، برق و الکترونیک در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مازندران واقع در قائمشهر با اشاره به سختی کار تولیدکنندگان حوزه صنعت آب و برق اظهار داشت: تحریم‌ها تامین مواد اولیه را برای تولیدکنندگان دشوار ساخته است.

‌وی افزود: با توجه به اینکه همه در پی کیفیت بالا هستیم توقع‌مان از تولیدکنندگان بالاست ولی برای کمک به مردم در پی حمایت از تولیدکنندگان هستیم.

 افضلی با اشاره به برنامه‌ریزی طولانی مدت در حوزه مصرف انرژی،جلوگیری از اسراف را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه در صنعت آب و برق باید حرکت رو به جلو داشت، افزود: تولیدکنندگان باید محصولاتی تولید کنند که از بهره‌وری بالاتری نسبت به سال قبل برخوردار باشند.

 رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مازندران با مهم دانستن بهره‌وری انرژی در صنعت آب و برق، مصرف انرژی در هر خانوار ایرانی را سه برابر متوسط جهانی دانست.

افضلی در مورد برنامه‌های مدون دولت درباره مدیریت مصرف انرژی به دو برنامه هدفمندی یارانه‌ها و روش انگیزشی دولت که همان واقعی شدن قیمت‌هاست اشاره کرد و افزود: در بحث هدفمندی مردم همکاری خوبی از خود نشان دادند.

وی همچنین نمایشگاه‌ها را محلی برای عرضه نوآوری‌ها در تولید دانست که چون مکانی برای تبادل تجارب و اطلاعات بین بازدیدکنندگان، مسئولان و متخصصان است منجر به ارتقاء کیفیت محصولات می‌شود.

انتهای پیام/86008/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول