اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

رئیس بزرگترین بیمارستان دولتی مازندران معارفه شد

محمدحسین کریمی نسب به عنوان رئیس بزرگترین بیمارستان دولتی مازندران عصر امروز معرفی شد.

رئیس بزرگترین بیمارستان دولتی مازندران معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قائم مقام وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی مازندران عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس بزرگترین بیمارستان دولتی استان مازندران افزود: در سال‌های اخیر شاهد رشد خدمات‌دهی بیمارستان امام ساری به مردم بودیم.

قاسم جان‌بابایی تصریح کرد: بخش‌های مختلف درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی در این بیمارستان در سال‌های اخیر ایجاد شد.

قائم مقام وزیر در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه از خدمات بیمارستان امام ساری تنها مردم مرکز استان بهره‌مند نمی‌شوند، گفت: بیماران استان‌های سمنان و گلستان نیز در این بیمارستان پذیرش می‌شوند.

این مسئول ارشد درمانی با اعلام اینکه بیمارستان امام ساری یکی از پرمخاطب‌ترین بیمارستان استان مازندران است، بیان داشت: در ارائه خدمات نیز تلاش ما این است که خدمات بهتری به این بیمارستان توسط دانشگاه ارائه شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 80 درصد کادر اعضای هیئت علمی این دانشگاه، بسیاری از دستیاران و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این بیمارستان مشغول فعالیت هستند.

این مسئول در ادامه با اعلام اینکه یکی از شاخص‌های رتبه‌بندی بیمارستان اعتبار بخشی است، گفت: بیمارستان امام ساری توانست در زمینه اعتبار بخشی رتبه اول بیمارستان‌های استان و کشور را به خود اختصاص دهد.

این مسئول در ادامه مهم‌ترین خواستار اصلاح تعرفه و هزینه اقامت در بیمارستان‌ها شد و تصریح کرد: با اصلاح این دو موضوع وضعیت خدمات در بیمارستان ها نیز بهتر می‌شود.

به گزارش فارس، بیمارستان امام خمینی(ره) ساری به عنوان بزرگترین بیمارستان دولتی مازندران مشغول فعالیت است و روزانه شاهد بیشترین مراجعات مردمی در این بیمارستان هستیم.

به دلیل نوع خدمات و مراجعه‌های مردم هرگونه تغییر و تحول در این بیمارستان برای مردم اهمیت خاصی دارد و این بیمارستان همواره کانون توجه‌های مسئولان ارشد کشور و نیز دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.

 در این مراسم از خدمات عالیه زمانی تقدیر و محمدحسین کریمی نسب به عنوان رئیس بیمارستان امام ساری معارفه شد.

کریمی نسب عضو هیئت علمی و مدیرگروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.

انتهای پیام/86004/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول