اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فوتبال خونه‌به‌خونه:

فرشاد پیوس سرمربی خونه‌به‌خونه شد

سررپست تیم فوتبال خونه‌به‌خونه از انتخاب فرشاد پیوس به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد.

فرشاد پیوس سرمربی خونه‌به‌خونه شد

میلاد اکبری در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با توجه به مشکلات شخصی که حسین رحمانی سرمربی تیم خونه‌به‌خونه داشتند و نتوانستند در خدمت این تیم باشند، مدیریت باشگاه فرشاد پیوس را جایگزین رحمانی انتخاب کردند.

وی با تشکر از زحمات حسین رحمانی که به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت می‌کردند، افزود: فرشاد پیوس اسطوه فوتبال کشورمان به مشاور فنی در کنار رحمانی روی نیمکت تیم خونه‌به‌خونه حضور داشتند.

سرپرست تیم فوتبال خونه‌به‌خونه از مراسم معارفه فرشاد پیوس به بازیکنان تیمش تصریح کرد: فرشاد پیوس امروز در تمرینات تیم خونه‌به‌خونه حضور یافت و به طور رسمی به عنوان سرمربی هدایت این تیم را برعهده گرفت.

وی از آمادگی خوب بازیکنان خونه‌به‌خونه در ادامه لیگ خبر داد و اظهار داشت: با حضور پیوس به طور حتم روحیه و انگیزه بازیکنان بیشتر از گذشته می‌شود.

اکبری گفت: پیوس این هفته روز جمعه از هفته چهارم لیگ دسته سوم فوتبال کشور در بازی تیم خونه‌به‌خونه با امید حسن‌آباد که در زمین شهدای امیرکلا برگزار می‌شود، روی نیمکت خونه‌به‌خونه حضور دارد.

اکبری در پایان با اشاره به کارنامه درخشان فرشاد پیوس افزود: فرشاد پیوس از فنی‌ترین بازیکنان سابق تیم ملی و پرسپولیس تهران و از مربیان خوب فوتبال کشورمان محسوب می‌شود که سابقه حضور در چند تیم از جمله صنعت ساری را دارد که با این تیم به نتایج قابل قبولی رسید.

به گزارش فارس، تیم فوتبال خونه‌به‌خونه از سه بازی خود با سه تساوی و سه امتیاز در بین 12 تیم در رده نهم جای دارد.

انتهای پیام/86005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول