اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا خبر داد

ساماندهی 121 هیئت مذهبی در آستارا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا از ساماندهی 121 هیئت مذهبی این شهرستان خبر داد.

ساماندهی 121 هیئت مذهبی در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام حسن ملایکی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورای هیئت مذهبی شهرستان آستارا رحیم کریم‌زاده را به عنوان رئیس، افسون ساسانیان را به سمت دبیر و امید درخشان را منشی این هیئت برای مدت چهار سال انتخاب کردند.

وی با اشاره به ساماندهی 121 هیئت مذهبی در بندر آستارا، افزود: هیئت‌های مذهبی آستارا با انجام مستمر فعالیت‌های فرهنگی و آیینی نقش ویژه‌ای در راستای امور تبلیغات دینی و اسلامی ایفا می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا، شورای هیئت مذهبی را بازوی سازمان تبلیغات اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اعضای هیئت‌های مذهبی در تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی حضور چشمگیری دارند و نقش آنها در اشاعه فرهنگ اسلامی در جامعه مثال‌زدنی است.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت‌های مذهبی الگوی جوانان در جامعه محسوب می‌شوند، یادآور شد: فعالان این عرصه همواره در راستای اعتلای معارف اهل بیت (ع) و نیز اشاعه فرهنگ قرآنی موثر عمل می‌کنند.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول