اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شیروان:

هیئت‌های مذهبی دیده‌بان ارزش‌های اعتقادی هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: اثر هیئت‌های مذهبی به مثابه نقش دیده‌بانی است و باید تمامی ارزش‌های اعتقادی، مسائل اخلاقی و فکری در جامعه را رصد و بررسی کنند.

هیئت‌های مذهبی دیده‌بان ارزش‌های اعتقادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام جعفر یونسی‌نژاد صبح امروز در نشست انتخاب هیئت‌ رئیسه جدید چهارمین دوره هیئت‌های مذهبی شیروان اظهار کرد: بی‌گمان شورای هیئت‌های مذهبی در تبیین و هدایت مذهبی نقش مهمی را دارند.

وی با تأکید بر این که این نهاد بایستی با تلاش، برنامه‌ریزی و تبلیغ سالم ضمن حفظ شئونات اسلامی از رواج هرگونه خرافه و تحریف در آیه‌های معنوی و مذهبی جلوگیری کند، تصریح کرد: اثر هیئت‌های مذهبی به مثابه نقش دیده‌بانی است و باید تمامی ارزش‌های اعتقادی، مسائل اخلاقی و فکری در جامعه را رصد و بررسی کنند.

به گزارش فارس، در این نشست اعضای جدید چهارمین دوره هیئت‌رئیسه و اعضای اصلی هیئت‌های مذهبی شیروان انتخاب شدند.

سیدعلی جوادی رئیس، محمد محمدزاده قانعی نایب رئیس، محمد قدرتی دبیر، قربانعلی رحیمی فرهنگی تبلیغی، مهدی حق‌طلب آموزش و پژوهش، صدیقه اصغری بانوان، حمیده مهدی‌پور روابط عمومی، امید ابراهیم‌زاده گروه مشاوران و جوانان به عنوان اعضای چهارمین دوره هیئت‌رئیسه و اعضای اصلی هیئت‌های مذهبی شیروان انتخاب شدند.

در شیروان 150 هیئت مذهبی فعال وجود دارد.

انتهای پیام/63002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول