اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان خبر داد

معرفی هیئت رئیسه شورای هیئت‎های مذهبی استان سمنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از معرفی اعضای هیئت رئیسه چهارمین دوره شورای هیئت‎های مذهبی این استان خبر داد.

معرفی هیئت رئیسه شورای هیئت‎های مذهبی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری امروز افزود: اعضای جدید چهارمین دوره شورای هیئت‎های مذهبی این استان با تشکیل جلسه و رأی‎گیری توسط اعضای هیئت رئیسه جدید خود را مشخص کردند.

وی تعداد شورای هیئت‏های مذهبی استان سمنان را 9 شورا عنوان کرد و افزود: این تعداد هیئت در شهرستان‏های سمنان، شاهرود، مهدیشهر، دامغان، گرمسار، میامی، بیارجمند، بسطام و سرخه فعالیت می‏‎کنند.

شکری اظهار داشت: در شهرستان شاهرود، اعضای جدید شورای هیئت‎های مذهبی پس از تشکیل اولین جلسه حدود یک ماه پس از برگزاری انتخابات، پس از رأی‎گیری محمدرضا نصرتی را به ‌عنوان رئیس، محمد ابراهیمی نایب رئیس و حمیدرضا کیقبادی را هم به سمت دبیری این شورا به مدت یک سال انتخاب کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: در شهرستان سمنان هم رمضان جدیدی عنوان رئیس، داوود شاهی نایب رئیس و محمد آلبویه نیز دبیر شورای هیئت‎های مذهبی این شهرستان بالاترین آرا را به دست آوردند.

وی محمدتقی عبدالله‎زاده را به‌ عنوان رئیس، سیدمحمد احمدی نایب رئیس و علی رجب‎بیگی را هم دبیر شورای هیئت‎های مذهبی شهرستان دامغان معرفی کرد.

شکری گفت: در شهرستان گرمسار هم اعضای چهارمین دوره شورای هیئت‎های مذهبی این شهرستان پس از رأی‎گیری، حسین شریفی را به عنوان رئیس شورا، احمد مؤذنی نایب رئیس و کاظم آقاحسینی را هم به عنوان دبیر این شورا انتخاب کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اسامی ابوالفضل سقائیان به‌ عنوان رئیس، علیرضا شهپری نایب رئیس و جبار دوست‎محمدیان را نیز دبیر شورای هیئت‎های مذهبی شهرستان مهدیشهر به مدت یک سال نام برد.

وی تصریح کرد: اعضای شورای هیئت‎های مذهبی شهرستان میامی آرای خود را به نفع احمد کیوان به‌ عنوان رئیس، روح‎الله سعادتی نایب رئیس و داوود منصوری هم دبیر این شورا به صندوق انداختند.

شکری اظهار داشت: در شهرستان سرخه هم ابوالقاسم فیض رئیس، حسین کلامی، نایب رئیس و حمید بافتی نیز دبیر شورای هیئت‎های مذهبی این شهرستان به مدت یک سال معرفی شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اسامی رحمت‎الله باقری، ابراهیم باقری و محمود باقری به ترتیب به‌ عنوان رئیس، نایب رئیس و دبیر شورای هیئت‎های مذهبی بیارجمند نام برد.

وی گفت: در بسطام هم اعضای جدید چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‎های مذهبی پس از تشکیل جلسه سیدحسین هاشمی را به عنوان رئیس، محمدعلی قلیان نایب رئیس و علی‎اصغر بیگی دبیر این شورا به مدت یک سال رأی دادند.

شکری همچنین تعداد هیئت مذهبی سطح استان سمنان را یک هزار و 227 هیئت ذکر کرد و افزود: شهرستان شاهرود با 500 هیئت بیشترین و شهرستان آرادان با 28 هیئت کمترین هیئت سطح استان سمنان را به خود اختصاص داده‌‏اند.

وی در بخش دیگری سامان‎دهی، هدایت، حمایت و نظارت بر عملکرد هیئت‌های مذهبی را جزو چهار وظیفه اصلی شورای هیئت‌های مذهبی عنوان کرد.

شکری شناسایی ظرفیت و پتانسیل هیئت‎های مذهبی و استفاده آن در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی، آرمان‎های امام (ره) و رهبری و شهدای هشت سال دفاع مقدس را از دیگر وظایف شورای هیئت‎های مذهبی برشمرد.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول