اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

۱۰/حماسه دلیران در سرزمین شهیدان

تشکیل کمیته‌های 10 گانه ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی در خوزستان

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، از تشکیل کمیته‌های 10 گانه ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی در این استان خبر داد.

تشکیل کمیته‌های 10 گانه ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان خوزستان اظهار کرد: به منظور بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی ماه 10 کمیته در استان خوزستان تشکیل شده است.

وی افزود: کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی خوزستان یکی از این کمیته‌ها است که مسئولیت آن را اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بر عهده دارد.

به گفته رئیس ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی خوزستان، کمیته نیروهای مسلح یکی دیگر از کمیته‌ها است که مسئولیت آن بر عهده فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خواهد بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: کمیته هئیت‌ها و مساجد ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی خوزستان نیز تشکیل شد که مسئولیت آن نیز بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی از تشکیل کمیته بانوان ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی خوزستان خبر داد و گفت: مسئولیت این کمیته را اداره کل بانوان و خانواده استانداری عهده دار است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: کمیته اساتید و دانشجویان نیز با مسئولیت ریاست شورای فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان تشکیل شد.

جعفری بیان کرد: کمیته جوانان ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی خوزستان نیز راه اندازی شد که مسئولیت آن بر عهده اداره کل ورزش و جوانان است.

وی عنوان کرد: کمیته تزئینات و فضاسازی شهری ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی خوزستان نیز با مسئولیت امور شهری استانداری فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی خوزستان گفت: کمیته اطلاع‌رسانی این ستاد نیز با مسئولیت صدا و سیمای مرکز خوزستان شروع به کار کرد.

این روحانی خوزستانی، کمیته مراسم را آخرین کمیته ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی خوزستان بیان کرد و اظهار داشت: مسئولیت آن بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات استان است.

وی با بیان این مطلب که برنامه‌های بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی ماه در 60 نقطه از خوزستان برگزار می‌شود افزود: ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی با همکاری فرمانداران و بخشداران و مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات در شهرستان‌ها تشکیل شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تجلیل از خانواده دانشجوی شهید منصور بروایه یکی از شهدای فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 را از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی خوزستان اعلام کرد و گفت: این شهید اهوازی در روز شنبه 23 خرداد سال 1388 در تهران مورد اصابت گلوله منافقین قرار گرفت و پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان لقمان، در روز هفتم تیرماه سال 1388 شربت شهادت را نوشید.

انتهای پیام/72010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول