اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

۹/حماسه دلیران در سرزمین شهیدان

پدر شهید یعقوب بروایه: آرزوی خانواده دیدار با رهبر انقلاب است

پدر یکی از شهدای فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 گفت: دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین آرزوی خانواده ما است.

پدر شهید یعقوب بروایه: آرزوی خانواده دیدار با رهبر انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالزهرا بروایه ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس استان خوزستان اظهار کرد: خانواده ما یک آرزوی بزرگ دارد که آن هم دیدار با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد که برنامه‌ریزی این دیدار از سوی مسئولان مربوطه انجام شود که خانواده پدر دانشجوی شهید منصور بروایه از شهدای فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بتوانند با مولا و مقتدای خود حضرت امام خامنه‌ای دیداری داشته باشند.

پدر شهید یعقوب بروایه تصریح کرد: دیدار با حضرت آیت الله خامنه‌ای می‌تواند تمام درد‌ها و بی‌مهری‌های بعد از شهادت فزرندم را التیام بخشد.

وی تاکید کرد: از مسئولان امر می‌خواهم تا افرادی را که سبب به شهادت رسیدن جوان رشید من و دیگر شهدای فتنه 88 شده‌اند را محاکمه کنند.

پدر شهید اهوازی فتنه 88 از مسئولان خواست تا خانواده‌اش را در جریان اقدام‌های صورت گرفته برای شناسایی قاتلان فرزندش قرار دهند.

بروایه در ادامه به بیان برخی خصوصیات اخلاقی فرزند شهیدش پرداخت و گفت: همه می‌دانند که شهید منصور بروایه همیشه در خط انقلاب اسلامی و پیرو رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی تصریح کرد: فرزند شهیدم در درگیری‌های پس از انتخابات حضور نداشت و خون او به ناحق بر زمین ریخته شده است.

این پدر شهید بیان کرد: شهید بروایه در روز انتخابات در تهران حضور نداشت و به درخواست من به اراک رفته بود اما به دلیل اینکه در روز 23 خرداد ماه 1388 امتحان داشت، به پایتخت بازگشته بود.

وی یادآور شد که وقتی امتحان پسرم تمام شد به صورت لحظه‌ای با او در ارتباط بودم و تا چند دقیقه قبل از شهادت از طریق تلفن همراه با هم صحبت کرده بودیم.

پدر دانشجوی شهید یعقوب بروایه در ادامه با گلایه از برخورد برخی از مسئولان با خانواده‌اش عنوان کرد: این رفتارهایی که با ما می‌شود نه تنها درشان یک خانواده شهید نیست بلکه نباید با افراد دیگر هم چنین رفتارهایی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دانشجوی شهید یعقوب بروایه تنها شهید خوزستانی است که در فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388در تهران به شهادت رسید.

شهید یعقوب بروایه در تیرماه سال 1361 به عنوان چهارمین فرزند خانواده، دیده به جهان گشود که در روستای بروایه واقع در 25 کیلومتری جاده اهواز اندیمشک به همراه 3 خواهر و 4 برادر خود زندگی می‌‌کرد.

وی دانشجوی کار‌شناسی ارشد رشته نمایش در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکز بود که در آشوب‌ها و فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری، روز شنبه 23 خرداد سال 1388 در تهران مورد اصابت گلوله منافقین قرار گرفت.

این جوان اهوازی، پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان لقمان تهران، در روز هفتم تیرماه سال 1388 شربت شهادت را نوشید و پیکر پاکش در زادگاهش روستای بروایه آرام گرفت.

انتهای پیام/72010/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول