اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد:

رقابت در نظام بانکداری بدون مشتری‌مداری ممکن نیست

مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شفاف‌سازی و جلب اعتماد مشتریان از سرمایه‌های ارزشمند یک بانک است، گفت: بدون مشتری‌مداری رقابت در نظام بانکداری ممکن نیست.

رقابت در نظام بانکداری بدون مشتری‌مداری ممکن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کرامت پرهیزگار عصر امروز در نشستی با حضور برخی از مدیران بانکی و کارشناسان بازاریابی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امروز در نظام بانکی، سرمایه‌ای با ارزش‌تر از مشتری‌مداری و توجه به رضایت مشتریان وجود ندارد.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: سودمندترین و مناسب‌ترین استراتژی برای بانک‌ها مشتری‌مداری است و در حقیقت بنیان و اساس نظام بانکی، مشتری است.

پرهیزکار با بیان اینکه سیستم مدیریت روابط با مشتری می‎تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند، بیان داشت: شفاف‌سازی خدمات و محصولات برای مشتریان، به جذب مشتری و افزایش تعداد مشتریان و همچنین ارائه خدمات بهتر به آنان کمک می‌کند.

وی افزود: بدون تردید در جو رقابتی که سازمان‌ها در آن قرار دارند و دائماً گوی سبقت را از یکدیگر می‌ربایند؛ تنها سازمان‌ها و موسساتی می‌توانند به حیات و توسعه روز افزون خود دست پیدا کنند که محور اصلی فعالیت آنها بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات، رضایت، پایداری و وفاداری مشتری باشد.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کارکنان باید صبر و حوصله و مشتری‌مداری را سرلوحه کارهای خود قرار داده و محصولات و خدمات بانک را برای مشتریان تشریح کنند.

پرهیزکار در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برگزاری کلاس آموزشی بازاریابی در بانک مهر اقتصاد اشاره و ابراز داشت: این کارگاه بنا به ضرورت تعریفی از منشور اخلاقی، راهبرد و چشم‌انداز بازاریابی در این بانک برگزار شده است.

پرهیزکار گفت: تشریح بازاریابی محتوا برای همه کارکنان و به خصوص تحویل‌داران بانک‌ها ضرورت دارد.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان بازاریابی چریکی را نوع دیگری از بازاریابی عنوان کرد و گفت: این نوع بازاریابی همراه با صداقت و عدم خلف وعده تحرک و جنب و جوش خاصی ایجاد می‌کند که در این دوره برای کارکنان این بانک تشریح شد.

وی در پایان گفت: در این دوره آموزشی علاوه بر ارائه مطالب علمی به شرکت کنندگان در خصوص مشکلات بانک و رفع آنها تبادل نظر و به سئوالات و ابهامات کاری شرکت‌کنندگان در خصوص مسائل مختلف بانکی به خصوص در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ بانکداری اسلامی پاسخ داده شد.

انتهای پیام/82005/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول