اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل امور بانوان استانداری البرز:

بانک اطلاعاتی بانوان استان البرز راه‌اندازی می‌شود

مدیر‌کل امور بانوان استانداری البرز از راه‌اندازی بانک اطلاعاتی بانوان این استان خبر داد.

بانک اطلاعاتی بانوان استان البرز راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، مریم فلاحی‌نوید اظهار کرد: به منظور جمع‌آوری اطلاعات و شناسایی توانمندی‌های بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان، بانک اطلاعاتی بانوان البرز تهیه و تدوین می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف را از دیگر اقدامات صورت‌گرفته در این حوزه عنوان کرد و افزود: پس از تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان، کارگروه‌هایی تخصصی در حوزه‌های مختلف تعریف می‌شود تا بتوان از توانمندی‌های موجود استفاده بهینه کرد.

فلاحی‌نوید خاطرنشان کرد: بانوان به عنوان بخشی از مهم‌ترین بدنه فعال جامعه نقشی محوری در توسعه و پیشرفت کشور دارند که با شناسایی ظرفیت‌‌‌های موجود در آنان می‌توان مسیر توسعه کشور از جمله استان تازه تأسیس البرز را رقم زد.

این مسئول همچنین به نقش ارزنده بانوان در اداره خانواده و پرورش آینده‌سازان این مرز و بوم اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر سهم ویژه بانوان در مدیریت خانواده باید بر نقش مهم آنان در فعالیت‌های اجتماعی صحه گذاشت؛ از این رو لزوم توجه به الگوها و نگرش‌های صحیح به این قشر از جامعه با توجه به سیل تهاجمات فرهنگی برنامه‌ریزی شده از سوی دشمنان بیش از پیش احساس می‌شود که باید مورد توجه و دقت نظر مسئولان امر قرار گیرد.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول