اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان:

40 درصد تماس‌ها با آتش‌نشانی اصفهان فقط ایجاد مزاحمت است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: 40 درصد از تماس‌هایی که روزانه با سازمان آتش‌نشانی اصفهان صورت می‌گیرد، تنها برای ایجاد مزاحمت است.

40 درصد تماس‌ها با آتش‌نشانی اصفهان فقط ایجاد مزاحمت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، بهزاد بزرگزاد اظهار کرد: روزانه به طور میانگین 2 هزار تماس با سامانه 125 برقرار می‌شود که 40 درصد آن مزاحمت است.

وی افزود: با فرهنگ‌سازی و راه‌اندازی سیستم‌های ردیابی در سازمان آتش‌نشانی میزان مزاحمت‌های تلفنی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بخش عمده‌ای از تماس‌ها نیز مشاوره تلفنی است که از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی به شهروندان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به تجهیز سازمان آتش‌نشانی به سیستم اطلاعات 118 گفت: سازمان آتش‌نشانی از طریق GIS شهری کدپستی و آدرس شماره‌های تلفن را با سامانه 125 لینک کرده تا در صورت تماس با این سامانه موقعیت دقیق تماس‌گیرنده مشخص شود تا امدادگران بتوانند در کمترین زمان ممکن خود را به محل وقوع حادثه برسانند.

بزرگزاد ادامه داد: سامانه 125 آتش‌نشانی با قابلیت هفت خط همزمان برای اطلاع‌رسانی سریع شهروندان در مورد آتش‌سوزی و دیگر حوادث است که در این راستا در صورت تماس غیرضروری با این سامانه و ایجاد مزاحمت، طبق آیین‌نامه اجرایی مجازات مزاحمان تلفنی، شماره تلفن آنها اعم از ثابت و سیار، مشخص و با شناسایی مالک آن، جریمه و مجازات متخلف اعمال می‌شود.

انتهای پیام/63012/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول