اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

عکس‌های قدیمی قزوین گنجینه‌ای نفیس می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: فراخوان جمع‌آوری عکس‌های قدیمی شهر قزوین با هدف شناساندن فرهنگ غنی کهن شهرمان از هشتم دی ماه 92 از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین منتشر می‌شود.

عکس‌های قدیمی قزوین گنجینه‌ای نفیس می‌شود

سعید وزیری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره جمع‌آوری عکس‌های قدیمی شهر قزوین (عکس‌های مربوط به قبل از دهه 70 شمسی) اظهار داشت: فراخوان این جشنواره با هدف مشارکت شهروندان در بازخوانی و مروری بر خاطرات گذشته شهر قزوین، اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: این فراخوان شامل عکس­‌هایی است از بناهای تاریخی، محله‌های قدیمی، امامزاده‌­ها، مساجد، بازارها، خانه­‌ها، مدارس، بناهای دولتی و غیردولتی، کلیساها، تفرجگاه­‌ها، قهوه‌­خانه­‌ها، عکس‌های یادگاری و همچنین تصاویری که از آیین‌­های بومی و مذهبی، مشاغل و حرفه‌های مختلف از سوی عموم مردم یا عکاسان گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یادآور شد: پژوهش در مورد فرهنگ، آداب و سنن شهروندان قزوین نیازمند مستند­نگاری و ثبت جنبه­‌های مختلف آن است و این جشنواره کمک شایانی به بازشناسی و تحقیق در مورد آنها می‌کند.

گفتنی است آخرین مهلت شرکت در این جشنواره تا پایان بهمن 92 است و علاقه‌مندان برای شرکت در آن می‌توانند با ارسال عدد 22 به سامانه پیام کوتاه 30002525 و یا تماس با شماره تلفن 3354708 نسبت به شرکت در این جشنواره اقدام کنند و در پایان به 10 نفر از شرکت‌کنندگان در این جشنواره جوایزی نفیس به قید قرعه اهدا می‌شود.

انتهای پیام/2667/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول