اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان یزد:

نخستین جشنواره دائمی آنلاین عکس تلفن همراه در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری نخستین جشنواره دائمی آنلاین عکس تلفن همراه ایران با همکاری شرکت پیشگامان رسانه یزد خبر داد.

نخستین جشنواره دائمی آنلاین عکس تلفن همراه در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، بهرام عبدالحسینی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری امضای تفاهمنامه برگزاری نخستین جشنواره دائمی آنلاین عکس تلفن همراه ایران اظهار داشت: دنیای رسانه بسیاری گسترده شده و باید از ظرفیت‌های فناورانه نظیر تلفن همراه، اینترنت و ... در راستای ارتقای فرهنگ و هنر استفاده شود.

وی بیان کرد: سیستم‌های پیشرفته تلفن همراه در کنار اینترنت و سایر امکانات رسانه‌ای، این امکان را به علاقه‌مندان به هنر می‌دهد تا شبکه‌ای درونی در کشور ایجاد کنند.

عبدالحسینی خاطرنشان کرد: این جشنواره نیز در راستای ایجاد شبکه درونی با هدف استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای جوانان در عرصه فرهنگ و هنر و دنیای فناوری برگزار می‌شود.

وی ضمن قدردانی از همکاری شرکت پیشگامان رسانه یزد در برگزاری این جشنواره بیان کرد: در صدد هستیم تا کارها را به بخش خصوصی واگذار کنیم و در اداره ارشاد بیشتر به پیگیری جریان‌های فرهنگی بپردازیم.

دبیر نخستین جشنواره دائمی آنلاین عکس تلفن همراه ایران نیز در این نشست اظهار داشت: این جشنواره با هدف تولید محتوا در اینترنت برگزار می‌شود و این جشنواره با در حوزه عکس و عکاسی با موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

قبله‌زاده خاطرنشان کرد: در شورای این جشنواره که اداره ارشاد نیز در آن عضویت دارد، هر ماه یک موضوع تعیین می‌شود و با اطلاع‌رسانی به کاربران تلفن همراه، از آنها برای شرکت در مسابقه دعوت می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت برای عموم مردم در این جشنواره آزاد است و آثار ارسالی از سوی آنها در یک مرحله داوری می‌شود و سپس روی سایت قرار می‌گیرد و در مرحله دوم، مردم اقدام به داوری آثار می‌کنند و به آنها امتیاز می‌دهند.

قبله‌زاده با تاکید بر اینکه نگاه ما در برگزاری این جشنواره یک نگاه استانی نیست بلکه گستره دید ما ملی است، تصریح کرد: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ‌های بومی،‌ ملی و مذهبی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره عکس قرار است در موضوعات مانند حجاب، اربعین، سبک زندگی و .... برگزار شود.

قبله‌زاده از رونمایی و راه‌اندازی سایت جدید در اواسط دی‌ماه خبر داد و عنوان کرد: آدرس سایت به زودی اعلام می‌شود و علاقمندان می‌توانند در آن ثبت‌نام در مسابقه شرکت کنند.

وی بیان کرد: در این جشنواره موضوع عکس‌ها و محتوای آنها حائز اهمیت است و کیفیت عکس چندان ملاک نیست.

به گزارش فارس، این جشنواره کشوری است و تبلیغات آن در چند بخش تلویزیونی، رسانه‌ای، اینترنتی و ... انجام می‌شود.

انتهای پیام/2464/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول