اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان خبر داد

کسب مدال طلای جشنواره اختراعات آلمان توسط دانشجوی دانشگاه آزاد همدان

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از کسب مدال طلای جشنواره اختراعات کشور آلمان توسط دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان خبر داد.

کسب مدال طلای جشنواره اختراعات آلمان توسط دانشجوی دانشگاه آزاد همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا اسفندیاری بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران علمی و نخبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهار کرد: با حرکت در راستای کارهای پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان 30 کار پژوهشی جدید که مسبوق به سابقه نیز نبوده، طی 9 ماه اخیر انجام شده است.

وی با اشاره به کارهای مهم صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان افزود: برای نخستین بار دانشگاه آزاد همدان وارد رتبه‌بندی دانشگاه‌های اسلامی شده که این مهم در حال بررسی است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان ادامه داد: دانشگاه آزاد در راه‌اندازی اسلایدهای جدید، گرفتن تائیدیه برای پاداش‌ها از سازمان مرکزی، امتیازگیری واحد در چند نوبت، فایل علم‌سنجی روش تحقیق برای نخستین بار، تهیه کارنامه برای اعضای هیئت‌های علمی به صورت تمام‌وقت و نیمه‌وقت تلاش‌های بسیار کرده است.

وی تهیه فایل‌ کتاب‌های واحد شامل جلد، فهرست و پیشگفتار برای نخستین بار از سوی دانشگاه آزاد واحد همدان را مهم دانست.

اسفندیاری از وجود 103 طرح تحقیقاتی در دانشگاه آزاد همدان خبر داد و افزود: تعداد مقالات ISI رشد خوبی داشته که امیدواریم تا پایان سال آن را به 130 مورد برسانیم.

وی از وجود 137 مقاله پژوهشی تا تاریخ 20 آذر 92 در دانشگاه آزاد همدان خبر داد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، در طرح‌های برون‌دانشگاهی و درون‌دانشگاهی کشور جزو بهترین‌ها بوده است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از وجود 25 طرح پژوهشی درون دانشگاهی خبر داد و افزود: طرح‌های پژوهشی با کمبود بودجه طی سال‌های گذشته، در تنگنا بوده که خوشبختانه 80 درصد بودجه پژوهشی در سال گذشته جذب شد.

وی با اشاره به وجود 30 کارگاه کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: 54 واحد آموزشی، 231 مورد فضای آموزشی، 869 عدد دفاع از پایان‌نامه طی سال گذشته، وجود 116 هزار جلد کتاب در کتابخانه دانشگاه از مهمترین کارهای انجام شده در دانشگاه بوده است.

اسفندیاری با اشاره به وجود دفتر مجلات علمی به عنوان نگین دانشگاه خاطرنشان کرد: هفت پرونده علمی به سازمان پژوهش فرستاده شده که در حال بررسی است.

وی از چاپ 15 شماره از فصلنامه علمی پژوهشی ادب و عرفان  خبر داد و افزود: سایت فصلنامه هفت‌حصار و راه‌اندازی بخش جدید جستجوی رایانه‌ای نیز از کارهای مهم در دانشگاه آزاد بوده است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از کسب مدال جهانی طلا جشنواره اختراعات کشور آلمان توسط دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان خبر داد و افزود: رونمایی از وب‌سایت معاونت در راستای پژوهش و فناوری در امر اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار از دیگر رویکردها بوده است.

وی با اشاره به نایب‌قهرمانی همدان در مسابقات رباتیک امیرکبیر افزود: تقدیر از پژوهشگران برتر واحد همدان ایجاد انگیزه و افزایش رقابت را در راستای نهادینه کردن فرهنگ پژوهش ایجاد خواهد کرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در پایان از نمونه‌سازی در آبیاری هوشمند در دانشگاه آزاد همدان خبر داد و افزود: اجرای این طرح موفق بوده که امیدواریم با همکاری شهرداری، آبیاری هوشمند در مسیر چرخه آب شهری قرار گیرد.

انتهای پیام/89026/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول