اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان پاکدشت مطرح شد

تسریع در بازنگری طرح هادی و افزایش محدوده روستاهای پاکدشت

فرماندار شهرستان پاکدشت در راستای بررسی و پیگیری طرح هادی روستاهای این شهرستان با مدیرکل بنیاد مسکن تهران دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

تسریع در بازنگری طرح هادی و افزایش محدوده روستاهای پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران با اشاره به ویژگی‌ها، عملکرد و خدمات این نهاد ارزشمند گفت: بنیاد مسکن یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان پاکدشت انتصاب غلامحسین خانی را به عنوان مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران تبریک گفت و ضمن آرزوی توفیق بیش از پیش برای ایشان اظهار داشت: موقعیت خاص شهرستان پاکدشت از نظر جمعیت و وجود مراکز دامپروری، کشاورزی و گل و گیاه، زمینه بسیار خوبی برای جذب کارگران و اشتغال روستاییان است و با توجه به تثبیت جمعیت در روستاها و مهاجرت معکوس روستاییان و افق چشم‌انداز 10 ساله طرح‌های هادی و رشد جمعیتی متناسب با روند مهاجرت‌ها، خواستار تسریع در بازنگری طرح‌های هادی روستایی و افزایش محدوده روستاهای این شهرستان شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تحقق این مهم از ساخت و سازهای غیراصولی و غیر فنی جلوگیری می‌کند.

قاسمی‌فرزاد با تاکید بر ارائه خدمات مناسب به روستاییان عنوان کرد: انتظار می‌رود بنیاد مسکن تعامل بیشتری با مسئولان شهرستانی داشته باشد تا بتوان خدمات خوب و مناسبی در شان روستاییان ارائه کرد.

پیشتازی بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های عمرانی استان تهران

غلامحسین خانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران نیز طی سخنانی در این دیدار با اشاره به اینکه بنیاد مسکن استان تهران همواره در اجرای طرح‌های عمرانی جزو دستگاهای موفق و پیشتاز است، گفت: تهیه و اجرای طرح هادی، سنددار کردن املاک، طرح مقاوم‌سازی منازل در روستاها، اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت از جمله اقدامات عمرانی مهم و چشمگیری هستند که چهره روستاها و شهرها را دگرگون کرده است و خواستار هماهنگی بیشتر دستگاه‌های ذی‌ربط در ارتباط با خدمات‌رسانی به مناطق روستایی و محروم شد.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول