اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

مسئولان وزارت ارشاد با آیت‌الله موسوی اردبیلی دیدار کردند

رئیس و مسئولان روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با سفر به قم با آیت الله موسوی اردبیلی دیدار کردند.

مسئولان وزارت ارشاد با آیت‌الله موسوی اردبیلی دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بابک دربیکی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز همراه با جمعی از مسئولان این مرکز امروز با سفر به قم با آیت الله موسوی اردبیلی دیدار کردند.

دربیکی در این دیدار گزارش عملکرد مرکز روابط عمومی را به صورت مکتوب به آیت الله موسوی اردبیلی ارائه کرده و این مرجع تقلید نیز برای وی و همکاران آرزوی توفیق کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی اردبیلی رئیس دفتر آیت الله موسوی اردبیلی در این دیدار، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نهادی حساس و تاثیرگذار در کشور عنوان کرد و افزود: با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلات، بحمدالله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون موفق بوده‌اند.

وی این ارتباط و دیدارها را حرکتی پسندیده دانست و اظهار داشت: مردم به این دولت امید دارند، به همین منظور دولت نیز باید تمام توان خود را بکار بگیرد تا امید مردم را ناامید نکند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار این وزارتخانه را به لحاظ محتوایی و ساختاری، نهادی خاص برشمرد و گفت: راهنمایی‌ها و حمایت‌های بزرگان می‌تواند طی کردن این مسیر را آسان کند، به همین منظور برای استفاده از این رهنمودها، دیدار با علما و بزرگان را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

بابک دربیکی و دیگر مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفر خود به قم به دانشگاه مفید رفته و از انتشارات صراط الهدی و مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی بازدید کردند.

بهمن بابیزان مدیر مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی در این بازدید، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز، گفت: این مرکز که در حوزه فقه حقوقی فعالیت می‌کند، سعی بر آن دارد تا آثار آیت الله موسوی اردبیلی را به شکل مناسب در دسترس علاقمندان به خصوص دانشگاهیان قرار دهد.

وی از چاپ 52 اثر این مرجع تقلید خبر داد و افزود: این تعداد آثار در آینده‌ای نزدیک به 85 اثر خواهد رسید.

بابیزان با بیان اینکه برخی از این کتاب‌ها در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود اضافه کرد: آثار انتشارات صراط الهدی که با نظارت مستقیم آیت‌الله موسوی اردبیلی به چاپ می‌رسد، حاصل دست نوشته‌ها و دروس این مرجع تقلید است.

انتهای پیام/2258/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول