اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز:

درک آگاهانه مردم از توطئه‌های دشمنان حماسه 9 دی را خلق کرد

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: درک آگاهانه مردم نسبت به توطئه‌های دشمنان حماسه 9 دی‌ماه را خلق کرد.

درک آگاهانه مردم از توطئه‌های دشمنان حماسه 9 دی را خلق کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ حمیدرضا عسگری مورودی ظهر امروز در دومین جلسه ستاد بزرگداشت 9 دی‌ماه اظهار داشت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب در سال 88 در نظر داشتند با توطئه‌ها و دسایس از پیش تعیین شده، ملت و به ویژه جوانان این مرز و بوم را از مسیر اصلی انقلاب دور کرده تا بتوانند به اهداف شوم و دیرینه خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: در این راستا آنان با طرح اقداماتی از پیش تعیین شده و با شعار تقلب در انتخابات در نظر داشتند تا شعور سیاسی مردم را به بازی گرفته و با راه‌اندازی دسیسه‌ای به اهداف خود برسند.

این مسئول با بیان اینکه ملت هوشیار و آگاه ایران اسلامی هرگز تن به خواسته‌های دشمنان نخواهند داد، افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی طی گذشت 34 سال از عمر پربرکت انقلاب بارها و بارها نشان داده‌ که ولایتمدار بوده و ارزش‌های انقلاب را رها نخواهد کرد.

وی ادامه داد: در این راستا و برای اینکه پاسخی کوبنده به اقدامات شوم دشمنان داده باشند با خلق حماسه 9 دی دشمنان را مأیوس و سرشکسته کرده و آنان را رسوا کردند.

این مسئول تصریح کرد: این اعلام حضور ناشی از درک آحاد مردم در راستای پاسداری از ارزش‌های والای نظام بوده است.

عسگری گفت: این روز در زمره اعتقادات ملتی است که برای پاسداری از این ارزش‌ها حتی از عزیزترین افراد خود نیز گذشتند بنابراین بر همه مدیران استان است تا در برگزاری این مراسم نهایت تلاش را انجام داده و علاوه بر توجه به کیفیت بر کمیت این مراسم نیز اهتمام ورزند.

به گفته وی علاوه بر برگزاری مراسم متمرکز استانی، سایر شهرهای استان البرز نیز به برگزاری مراسم‌های جداگانه به منظور تبیین زوایای مختلف این روز اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/2302/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول