اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

پیش‌نویس مشکلات بیماران خاص مازندران تهیه شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به مشکل مطرح شده چندگانگی نحوه پرداخت دارو توسط بیمه‌ها گفت: پیش‌نویسی از مشکلات بیمه‌ای بیماران خاص تهیه شود.

پیش‌نویس مشکلات بیماران خاص مازندران تهیه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا یونسی پیش‌ازظهر امروز در دیدار با مسئولان و متصدیان بیماران خاص در مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر گرانی دارو، تفاوت خدمات بیمه‌ای، وام و بحث اشتغال بیماران خاص از مشکلات اساسی این قشر از افراد جامعه است، اظهار داشت: باید تلاش کنیم که دغدغه بیماران خاص در مازندران کاهش یابد و این جلسات به طور مرتب برگزار شود تا به نتایج قابل قبولی برسیم.

وی با اشاره به دیدار استاندار مازندران با فاطمه هاشمی رئیس بنیاد بیماری‌های خاص کشور بیان داشت: استاندار مازندران در این دیدار درخواست تکمیل و تجهیز امکانات برای بیماران خاص را مطرح کرد که مورد موافقت قرار گرفت.

 معاون استاندار مازندران خواستار  برگزاری جلسه با موسسات بانکی و مالی مازندران برای دریافت سهمیه وام برای بیماران خاص شد و بیان داشت: در این جلسه پیرامون پرداخت وام به بیماران خاص صحبت می‌شود که برگزاری این جلسه سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول خواستار به‌کارگیری ظرفیت مجمع خیران مازندران برای کمک به بیماران خاص شد و بیان داشت: از طرفیت این مجمع که در امور خیر پیشگام هستند برای بیماران خاص نیز استفاده شود.

یونسی خواستار تهیه گزارشی از مشکلات بیماران خاص در مازندران شد و بیان داشت: برای کاهش مشکلات بیماران خاص در مازندران فرمانداران شهرهای مازندران را نسبت به این موضوع حساس کنیم.

وی با اشاره به مشکل مطرح شده چندگانگی نحوه پرداخت دارو توسط بیمه‌ها بیان داشت: پیش‌نویسی از مشکلات بیمه‌ای بیماران خاص تهیه و این مشکلات را از طریق استاندار مازندران در اختیار معاون اول رئیس جمهور قرار گیرد تا در کشور این چندگانگی رفع شود.

این مسئول درباره مشکل تهیه زمین برای احداث بیمارستان ویژه بیماران خاص در مازندران بیان داشت: از طریق معاون عمرانی استاندار مازندران برای تهیه زمین پیگیری می‌شود.

معاون سیاسی استاندار مازندران در پایان خواستار تهیه طرحی که جلوی افزایش بیماری در مازندران گرفته شود شد و گفت: این راهکار به طور علمی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل تهیه شود.

انتهای پیام/86004/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول