اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه خبر داد

توزیع 210 میلیون لیتر نفت سفید در شهرستان‌های آذربایجان غربی

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: 210 میلیون لیتر نفت سفید در شهرستان‌های آذربایجان غربی توزیع شده است.

توزیع 210 میلیون لیتر نفت سفید در شهرستان‌های آذربایجان غربی

جواد عبدالحسین‌زاده نمین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با بارش شدید برف در استان و بروز برخی مشکلات برای شهروندان، انبارهای نفت منطقه ارومیه در توزیع به موقع و مطلوب فرآورده‌های نفتی به مصرف کنندگان نهایت تلاش خود را می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نقاط ضعف و قوت کمیته بحران باید ارزیابی شود، گفت: باید با برنامه‌ریزی و آمادگی کامل تمام شرکت‌های حمل فرآورده‌های نفتی، جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و فروشندگی‌های شهری، روستایی و محور، رعایت نکات ایمنی سرلوحه کار قرار گیرد.

عبدالحسین‌زاده نمین تصریح کرد: عملکرد نواحی باید ارزیابی شود، با رفع نقاط ضعف این کمیته می‌توان در موارد بحرانی در ارائه خدمات به مردم با توان بیشتری عمل نمود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 210 میلیون لیتر نفت سفید در شهرهای سردسیر و کوهستانی ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره‌ضیاء‌الدین، ماکو، شوط، پلدشت و بازرگان توزیع شده است.

عبدالحسین‌زاده نمین گفت: در بازده زمانی (25 روز اول آذر ماه) در هر روز یک میلیون و 350 هزار لیتر نفت سفید در منطقه مصرف شده است که به علت برودت و سردی هوا در مقایسه با متوسط مصرف روزانه در هشت ماه اول سال که نزدیک به 720 هزار لیتر در هر روز بوده است، مصرف نفت سفید بطور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: انبارهای نفت شمال استان آذربایجان غربی از ذخایر مطلوب فرآورده‌های نفتی و آمادگی کامل ناوگان حمل فرآورده‌های نفتی برای توزیع سوخت جایگزین مصرف‌کنندگان گاز طبیعی در صورت قطعی احتمالی گاز برخوردار هستند.

عبدالحسین‌زاده نمین با تاکید بر وضعیت ذخیره سازی مطلوب مخازن نفت‌گاز نیروگاه‌های استان افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 470 میلیون لیتر نفت‌گاز جهت نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و گازی ارومیه و خوی ارسال شده است.

انتهای پیام/61007/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول