اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نعیمی در بازدید سرمایه‌گذاران قزاقستانی:

امنیت اقتصادی بندر امیرآباد بالا است

مدیر بنادر، دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: امنیت اقتصادی بندر امیرآباد بسیار بالا است.

امنیت اقتصادی بندر امیرآباد بالا است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی بندر امیرآباد مازندران، در راستای توسعه همکاری تجاری بین کشورهای حاشیه دریای خزر با تلاش‌های صورت گرفته توسط اتاق بازرگانی مازندران در هیئتی متشکل از مدیران و سرمایه‌گذاران قزاقستانی از بندر امیرآباد بازدید کردند.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در این جلسه با بیان اهمیت ارتباط موثر اقتصادی بین کشورهای همسایه دریای خزر، بندر امیرآباد را سرشار از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری دانست.

سیدعلی نعیمی با اشاره به طرف‌های خارجی سرمایه‌گذار در بنادر امیرآباد،امنیت اقتصادی و تجهیزات به روز و رعایت استانداردهای ایمنی و زیست محیطی این منطقه را در حد بسیار بالایی توصیف کرد.

وی با اشاره به تکمیل اسکله رو ـ رو ریلی بیان کرد: امیدواریم در سال آینده با آغاز بهره‌برداری از این پروژه بسیار با اهمیت، روند رو به رشد توان عملیاتی این بندر را بیش از پیش سرعت دهیم.

این مسئول با اشاره به آمار تخلیه و بارگیری سال گذشته، بنادر کشور قزاقستان را یکی از پرارتباط ترین بنادر با بندر امیرآباد دانست.

رئیس اتاق بازرگانی مانگستائو قزاقستان نیز در این نشست به رشد بسیار بالای بندر امیرآباد در خلال سال‌های اخیر اشاره کرد.

آلن‌اف کوانیشک گفت: معمولا بنادر هر کشور آئینه‌ای است که وضعیت آن کشور را نشان می‌دهد و بندر امیرآباد با بهره‌گیری از سطح بالای تکنولوژی، امکانات و گواهینامه‌های بین‌المللی نشانگر ثبات و دیدگاه بسیار خوب مدیران آن است.

به گزارش فارس، علاوه بر بازدید میدانی از محوطه‌های بندری و اسکله‌ها، دو طرف برای همکاری‌های بیشتر به توافقاتی دست یافتند که تکمیل آنها به جلسات آینده و برنامه‌ریزی‌های اتاق بازرگانی موکول شد.

انتهای پیام/2296/ل/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول