اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره بندر و دریانوردی شهرستان ابوموسی خبر داد

برگزاری دوره آموزش قایقران در جنوبی‌ترین مرز دریایی ایران

سرپرست اداره بندر و دریانوردی شهرستان ابوموسی از برگزاری دومین دوره آموزشی قایقران به منظور ارتقای دانش تخصصی دریانوردان جنوبی ترین مرز دریایی کشور خبر داد.

برگزاری دوره آموزش قایقران در جنوبی‌ترین مرز دریایی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، حجت‌الله افشاریان در این رابطه اظهار داشت: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز دوره نخست آموزش قایقران در تیر ماه سال 92، اداره بندر و دریانوردی شهرستان ابوموسی با همکاری واحد دریایی و معاونت طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان دومین دوره را نیز با حضور 25 فراگیر اواخر آذر ماه سال ‌جاری برگزار کرد.

وی هدف از برگزاری این دوره را ارتقای دانش تخصصی دریانوردی فعالان بخش دریایی شهرستان ابوموسی عنوان کرد.

سرپرست اداره بندر و دریانوردی شهرستان ابوموسی همچنین خاطرنشان کرد: نظر به اینکه سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان متولی حامیتی کرانه‌های ساحلی محسوب می‌شود و همچنین در راستای تحقق الزامات کنوانسیون STCW، برگزاری دوره آموزش ملوان عمومی در این شهرستان به همراه دوره‌های ایمنی چهارگانه تا پایان سال‌جاری در دستور کار اداره بندر و دریانوردی ابوموسی قرار دارد.  

افشاریان همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به اعطای گواهینامه مهارت به افراد شرکت کننده در این دو‌ره‌ها، ایجاد فرصت‌های جدید شغلی در جنوبی‌ترین مرز دریایی کشور از دیگر مزایای اجرای چنین برنامه‌هایی محسوب می‌شود.

وی در پایان افزود: دومین دوره آموزش قایقران با نگاه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به شهرستان ابوموسی، با اعمال تخفیف 70 درصدی نسبت به سایر مراکز آموزش دریانوردی کشور برگزار شده است.

انتهای پیام/2310/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول