اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایق‌رانی کرمانشاه مطرح کرد

حضور موفق ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات قایق‌رانی قهرمانی کشور

رئیس هیئت قایق‌رانی استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات قایق‌رانی قهرمانی کشور انتخاب مجدد تیم ملی برای حضور در المپیک آسیایی 2014 اینچوان کره حضوری موفق داشتند.

حضور موفق ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات قایق‌رانی قهرمانی کشور

فرشته قیطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات قایق‌رانی قهرمانی کشور انتخاب مجدد تیم ملی برای حضور در المپیک آسیایی 2014 اینچوان کره حضوری موفق داشتند.

وی افزود: شیوا افضلی و مرجان کرم‌خانی ورزشکارانی بودند که در مسابقه آب‌های آرام بخش کانو کانادایی و تالانک مقام‌های اول را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت قایق‌رانی استان کرمانشاه مدال‌آورندگان در بخش آقایان را افشین شعبانی با کسب مدال طلا در مسابقه یک‌نفره و هادی جعفری و محمدطاهر افشار با کسب مدال نقره در بخش دونفره عنوان کرد.

قیطانی خاطرنشان کرد: این مسابقات در آبان‌ماه سال جاری در تهران برگزار شد و ورزشکارانی از همه استان‌های کشور در آن حضور داشتند که تیم قایق‌رانی استان کرمانشاه در نهایت مقام چهارم را به‌دست آورد.

به گفته وی، سونیا گمار با کسب مقام سوم در مسابقات بخش آب‌های خروشان که چند روز گذشته در تهران برگزار شد، جواز حضور در مسابقات المپیک آسیایی 2014 اینچوان کره را به خود اختصاص داد.

قیطانی بیان داشت: امیرمحمد فتاح‌پور و محمدصدیق حشمتیان نیز در مسابقات مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی اینچوان کره شرکت کردند که فتاح‌پور در بخش کایاک سوم و در بخش کانو اول شد.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول