اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور

تیم قایقرانی استان مرکزی قهرمان شد

رئیس هیئت قایقرانی استان مرکزی از کسب عنوان قهرمانی تیم قایقرانی استان در مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور خبر داد.

تیم قایقرانی استان مرکزی قهرمان شد

محسن غلامیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور با حضور 28 قایقران از 9 استان برگزار شد و با درخشش خوب قایقران استان مرکزی به پایان رسید.

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها که در 2 بخش کایاک و کانو برگزار شد در بخش تیمی، تیم جوانان استان مرکزی به مقام قهرمانی دست یافت و گیلان عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم تهران بر سکوی سوم ایستاد.

رئیس هیئت قایقرانی استان مرکزی ادامه داد: تیم بزرگسالان نیز بعد از تیم‌های کرمانشاه و خوزستان عنوان سومی کشور را به خود اختصاص داد.

به گفته وی، در بخش انفرادی و در رشته کایاک بزرگسالان مجید جمشیدیان ورزشکار استان پس از مرتضی کیان‌منش و امیرمحمد ‏فتاح‌پور در رده سوم قرار گرفت.

غلامیان تاکید کرد: ورزشکاران استان در شرایطی موفق به کسب این عناوین پر افتخار در سطح کشور شده‌اند که از نظر امکانات با محدودیت‌های بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی گفت: ورزشکاران استان در بخش ورزش‌های آبی به دلیل کمبود فضاهای آبی و دریاچه‌ با مشکلاتی دست به گریبان هستند اما با پشتکار فراوان در مسابقات قهرمان کشوری درخشش خوبی داشتند.

انتهای پیام/87012/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول