اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

6/فجر انقلاب

برگزاری کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی در گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی در هشتم دی ماه جاری در این استان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی اسماعیل‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهید مقدمات لازم برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی هشتم دی ماه جاری در مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) رشت برگزار می‌شود.

وی به حضور خبرنگاران از تمام شهرستان‌های گیلان در کارگاه آموزشی مذکور اشاره کرد و افزود: مدیران روابط عمومی سازمان، نهادها و دستگاه‌های مختلف گیلان در کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی حضور پیدا می‌کنند.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه «بابک دوربیکی» رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران کارگاه مذکور است، تصریح کرد: نقش رسانه در پیروزی انقلاب اسلامی از محورهای کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بر نحوه شناساندن انقلاب به مردم از طریق رسانه در گذشته، حال و آینده تاکید کرد و گفت: وظایف رسانه‌ها برای تداوم انقلاب اسلامی باید مشخص شود.

وی با تاکید براینکه روش پرداختن به انقلاب در اخبار رسانه‌ها باید تبیین شود، خاطرنشان کرد: ویژگی اخبار انقلاب در دهه فجر از دیگر محورهای کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی است.

*جشنواره «حماسه 9 دی» فراخوان شد

اسماعیل‌پور در ادامه از فراخوان جشنواره «حماسه 9 دی» در گیلان خبر داد و بیان کرد:  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت گرامیداشت نهم دی جشنواره «حماسه 9 دی» را برگزار می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هدف از برگزاری جشنواره مذکور را معرفی آثار برتر مطبوعاتی و قدردانی از تلاش پدیدآورندگان آثار رسانه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: فراخوان جشنواره «حماسه 9 دی» از 15 آذر ماه سال جاری انجام شده و علاقه‌مندان تا 15 دی جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه 10 محور برای جشنواره «حماسه 9 دی» در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: تبیین پیوند عمیق و ناگسستنی مردم ایران با انقلاب اسلامی و مقام ولایت از محورهای جشنواره مذکور است.

اسماعیل‌پور نقش اصحاب فرهنگ و هنر در افزایش بصیرت و آگاهی در جامعه را از جمله محورهای جشنواره «حماسه 9 دی» اعلام کرد و افزود: تشریح علل و ویژگی‌های ماندگار روز 9 دی در تاریخ کشور جزو محورهای جشنواره «حماسه 9 دی» است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، تبیین اهمیت حضور پر شور مردم در راهپیمایی 9 دی و شکست فتنه‌های دشمنان و نقش بصیرت در خنثی‌سازی توطئه‌ها را از دیگر محورهای جشنواره 9 دی برشمرد.

به گفته وی، آثاری در جشنواره «حماسه 9 دی» شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی 20 آذر تا 15 دی ماه سال جاری در یکی از نشریات محلی یا سایت‌های خبری دارای مجوز گیلان منتشر شده باشد.

اسماعیل‌پور تصریح کرد: خبرنگاران در هر بخش می‌توانند سه اثر را به دبیرخانه جشنواره «حماسه 9 دی» ارسال کنند.

انتهای پیام/84001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول