اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فقهای شورای نگهبان:

وظایف دفاتر استانی شورای نگهبان سنگین است

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: وظیفه دفاتر نظارت و مشخص شدن کارآیی و اهمیت این وظیفه با توجه به عناد و سنگ‌اندازی‌های مخالفان نظام اسلامی مهم و سنگین است.

وظایف دفاتر استانی شورای نگهبان سنگین است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله مدرسی سه‌شنبه شب در جمع سرپرستان دفاتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان با تسلیت ایام سوگواری ماه صفر از شبکه ناظران استان کرمان تقدیر و تشکر کرد.

وی اظهار داشت: وظیفه دفاتر نظارت و مشخص شدن کارآیی و اهمیت این وظیفه با توجه به عناد و سنگ‌اندازی‌های مخالفان نظام اسلامی مهم و سنگین است.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینکه دفاتر نظارت بازوان پرقدرت و چشمان بینای شورای نگهبان است، بیان داشت: حضرت علی (ع) به یاران با وفای خود فرمودند «شما ایستادن تا پای جانتان برای اسلام را تضمین کنید، من بهشت را برای شما تضمین می‌کنم.»

مدرسی با اشاره به هدف و انگیزه خدایی داشتن عوامل نظارت شورای نگهبان تصریح کرد: رعایت حدود شرعی در همه مراحل و پرهیز از افراط و تفریط به شما ناظران توصیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حفظ اسرار دیگران، انجام تحقیقات در حد نیاز و محرمانه بودن پرونده‌ها به همه ناظران و مسئولان توصیه می‌شود.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینکه احراز صلاحیت‌ها بر اساس قانون و رعایت حدود شرعی باشند، تأکید کرد: فرمایشات رهبری در تشکیل دفاتر نظارتی شورای نگهبان بسیار راه‌گشا است.

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول