اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای طرح مکانیزاسیون صورت می‌گیرد

تجهیز 56 باب کتابخانه عمومی خوزستان به دستگاه بارکد خوان

کارشناس امور کتابخانه‌های عمومی اداره کل خوزستان از تجهیز 56 باب از کتابخانه های عمومی استان به دستگاه بارکد خوان خبر داد.

تجهیز 56 باب کتابخانه عمومی خوزستان به دستگاه بارکد خوان

عباس حسین‌زاده بندقیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در راستای طرح مکانیزاسیون کتابخانه‌های عمومی خوزستان، 56 باب از کتابخانه‌های عمومی استان به دستگاه بارکد خوان مجهز می‌شوند.

وی افزود: دستگاه بارکد خوان دارای قابلیت‌هایی چون شناسایی کاربر (عضو کتابخانه، ورود شابک کتاب به نرم افزار، امانت کتاب به اعضاء و ...) است و باعث سرعت، دقت و سهولت بیشتر در ارائه خدمات به کاربران می‌شود.

کارشناس امور کتابخانه‌های عمومی اداره کل خوزستان تصریح کرد: در راستای تسریع فرآیند ارائه خدمات مطلوب به اعضا و تسهیل خدمات کتابداری، 56 باب از کتابخانه های متصل به سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی به دستگاه بارکدخوان مجهز خواهند شد که با اجرای این طرح هر گونه خطای انسانی در نحوه ثبت و ارائه خدمت به اعضا به صفر می‌رسد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی استان خاطرنشان کرد: تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا علاوه بر افزایش تعداد کتابخانه ها و فضای مطالعاتی در سطح استان، کیفیت این مراکز فرهنگی را نیز بالا ببریم.

بندقیری همچنین عنوان کرد: با توجه به حجم بالای مراجعان به کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان و تعداد اعضا و احترام به وقت مراجعان و کتابداران تعداد 56 دستگاه بارکد خوان برای کتابخانه‌های این استان خریداری و تحویل کتابخانه‌ها شد و انتظار می‌رود ظرف مدت سه ماه فرآیند آماده سازی منابع و چاپ و نصب بارکد بر روی منابع صورت پذیرد.

انتهای پیام/72001/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول