اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

صدور کارت ملی هوشمند نشان از تحولات چشمگیر دارد

استاندار هرمزگان گفت: فراهم‌سازی زمینه صدور کارت ملی هوشمند نشان از تحولات چشمگیری در حوزه ثبت احوال دارد.

صدور کارت ملی هوشمند نشان از تحولات چشمگیر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، جاسم جادری با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سوم دی ماه روز ملی ثبت احوال، این روز را فرصتی برای تبیین تلاش‌های خدمتگزاران عرصه ثبت احوال دانست.

وی در این پیام آورده است: سوم دی ماه هر سال یادآور صدور نخستین سند هویتی ایرانیان است، بدون تردید نامگذاری این روز به عنوان روز ملی ثبت احوال که با ابتکار شورای فرهنگ عمومی کشور صورت پذیرفت فرصتی است به منظور تبیین تلاش‌های خدمتگزاران عرصه ثبت احوال که در حدود یک قرن گذشته منشأ خدمات و تحولات چشمگیری بوده‌اند.

در ادامه این پیام آمده است: صدور نخستین شناسنامه تا فراهم شدن مقدمات صدور کارت هوشمند ملی که علاوه بر تصدیق هویت در فضای مجازی به عنوان زیر ساخت اصلی دولت الکترونیک مورد توجه نظام تصمیم‌گیر کشور بوده و دورنمای عملیاتی شدن این طرح ملی، الکترونیکی شدن تمام خدمات با مشارکت مؤثر دستگاه‌های اجرایی را به ارمغان خواهد آورد، نشان از تحولات چشمگیری است که در حوزه ثبت احوال شاهد آن هستیم.

جادری در ادامه اظهار امیدواری کرده است: این سازمان فراگیر و مردمی با روند فعالیت‌های فعلی و توفیق در اجرای طرح‌های آینده همچون آرشیو الکترونیکی و ارائه کارت ملی هوشمند که در برنامه پنجم توسعه پیش‌بینی شده خدمات بهینه و به روز که در شأن مردم خوب و بزرگوار ایران اسلامی و علی الخصوص استان هرمزگان باشد را ارائه دهد.

استاندار هرمزگان در پایان این پیام روز ملی ثبت احوال را به همه خدمتگزاران در این سازمان مردمی به ویژه کارکنان اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان تبریک و گفته است: بر این باورم که شان خدمت به مردم همچون گذشته باید در نظام مقدس و ولایی جمهوری اسلامی حفظ و حراست شود.

انتهای پیام/88001/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول