اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیشوا:

توسعه کشاورزی سبب اشتغال و افزایش تولیدات کشاورزی می‌شود

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: تقویت و توسعه کشاورزی کمک به ایجاد اشتغال و تولیدات کشاورزی است.

توسعه کشاورزی سبب اشتغال و افزایش تولیدات کشاورزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، عباس ملکوتی‌خواه در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان پیشوا با تاکید بر اینکه پیشرفت خوبی که در بخش کشاورزی صورت گرفته است، گفت: تاسیس نخستین صندوق توسعه حمایت کشاورزی استان در شهرستان پیشوا قدم بزرگی در حمایت از کشاورزان شهرستان به‌شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان پیشوا اظهار داشت: رشد کشاورزی شهرستان در رتبه خوبی است و ما توان خودکفایی محصولات دیگر را در شهرستان داریم و با همکاری و تلاش بیشتر اعضا و آماده کردن واگذاری زمین‌های برخوردار به افراد واجد شرایط و تسهیلات بانکی می‌توان ظرفیت تولید کشاورزی را بالا ببرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از آنجایی که عمده بحث اقتصادی شهرستان کشاورزی و دامپروری است باید اداراتی که مستقیم با حوزه کشاورزی در ارتباط هستند با جدیت در این بحث تلاش کنند تا شاهد تحول چشمگیر در شهرستان باشیم و بتوانیم در استان و کشور به یک جایگاه مطلوب دست یابیم.

بر پایه این گزارش، جلسه کارگروه توسعه کشاورزی با حضور تمامی اعضا در فرمانداری شهرستان برگزار شد و طی این جلسه با پیگیری مصوبات قبل در موضوعات تقویت توسعه کشاورزی شهرستان، افزایش تولیدات، تسهیل پرداخت تسهیلات بیمه کشاورزان و موارد دیگر مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2462/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول