اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح نظارتی اصناف توسط پلیس

33 واحد صنفی متخلف در جیرفت پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: از ابتدای ماه گذشته با اجرای طرح نظارتی اصناف، 68 واحد صنفی در جیرفت مورد نظارت اکیپ‌های پلیس قرار گرفت و 33 واحد صنفی متخلف پلمب شد.

33 واحد صنفی متخلف در جیرفت پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عباس ابراهیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ادوات کشاورزی در این شهرستان ماموران انتظامی دستگیری عاملان وقوع جرم را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت افزود: ماموران پاسگاه علی‌آباد با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی در نقاط حاشیه‌ای سه مظنون را شناسایی و دستگیر کردند.

ابراهیمی با اشاره به بازجویی‌های صورت گرفته از متهمان توسط ماموران انتظامی بیان داشت: سارقان دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه عمل خلاف قانون شدند، اما پس از مواجه شدن با مدارک و مستندات پلیس به جرم خود مبنی بر چهار فقره سرقت ادوات و لوازم کشاورزی اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه مجرمان دستگیر شده، تعدادی اموال مسروقه کشف شد، خاطرنشان کرد: این سه سارق پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

ابراهیمی عنوان کرد: با توجه به افزایش مراجعات شهروندان به مراکز خرید و صنوف مختلف از ابتدای ماه گذشته تاکنون اجرای طرح نظارتی اصناف در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا 68 واحد صنفی در نقاط مختلف سطح شهر جیرفت به صورت محسوس و نامحسوس مورد نظارت و بازدید اکیپ‌های اعزامی پلیس قرار گرفت و 33 واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: این واحدهای صنفی به دلایل مختلف از جمله نداشتن پروانه کسب، عدم رعایت ساعت کاری و عدم رعایت مقررات و ضوابط صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان پلمب شدند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیر مجاز توسط افراد متخلف موارد را سریعاً از طریق پل ارتباطی 110 اطلاع تا نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/2655/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول