اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

14 منقل‌خانه در شیراز پلمپ شد

فرمانده انتظامی فارس از پلمپ 14 منقل‌خانه، دستگیری 552 خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد و کشف 13کیلو و 812 گرم مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی محله‌های آلوده شهر شیراز خبر داد.

14 منقل‌خانه در شیراز پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان اظهار داشت: طرح پاکسازی محله‌های جرم‌خیز شیراز به صورت مستمر در دستور کار پلیس فارس قرار دارد و این طرح طی دو ماهه گذشته با شدت و جدیت بیشتری اجرا شده است.

وی ادامه داد: از هشتم آبان ماه سال جاری تا 11 آذر ماه این طرح در محله‌های کوزه‌گری، مهدی‌آباد، سنگ سیاه، دروازه کازرون، کوشک میدان، دروازه سعدی، ابیوردی، شهرک رضوان، خیابان لاوان، چهارراه حافظیه، قصرقمشه، بیدزرد، تیون و سایر مناطق آلوده شهر شیراز با شدت بیشتری اجرا شده است.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: در این راستا 552 نفر دستگیر که 157 نفر از آنان خرده‌فروش و توزیع‌کننده مواد مخدر و 395 نفر از دستگیرشدگان افراد معتاد بوده‌اند.

سجادیان افزود: از این افراد 13کیلو و 812 گرم مواد مخدر شامل، 2کیلو و 178 گرم هروئین،‌10 کیلو و 227 گرم تریاک، 885 گرم حشیش، 88 گرم شیره تریاک، 273 گرم سوخته تریاک، 161 گرم شیشه، 556 پایپ استعمال مواد مخدر کشف شده است.

وی گفت: با اجرای این طرح، 60 منزل و پنج مغازه و یک حمام عمومی که به محل خرید و فروش و توزیع مواد مخدر و یا منقل‌خانه تبدیل شده بودند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی از این اماکن بازرسی شد که در نتیجه 14 منزل که به منقل‌خانه تبدیل شده بودند، پلمپ شد.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: این طرح با جدیت توسط پلیس فارس اجرا و لازم است به منظور اثربخشی بیشتر و پاک‌سازی چهره شهر مقدس شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع)، سایر سازمان‌های ذیربط نیروی انتظامی و دستگاه قضایی را یاری کنند.

انتهای پیام/2448/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول