اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پیش‌بینی هواشناسی کرمان:

هوای کرمان از فردا گرم‌تر می‌شود

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از روز چهارشنبه هفته جاری دمای هوا به طور نسبی در استان کرمان افزایش می‌یابد.

هوای کرمان از فردا گرم‌تر می‌شود

حمیده حبیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به وضعیت هوا طی امروز و فردا اظهار داشت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز علاوه بر حاکمیت جوی پایدار در استان کرمان، شاهد تداوم هوای سرد هستیم.

وی بیان داشت: همچنین پیش‌بینی می‌شود با خروج تدریجی جبهه هوای سرد از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری هفته دمای هوا به طور نسبی در استان کرمان افزایش یابد.

حبیبی آسمان استان کرمان را طی امروز و فردا صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها با وزش باد پیش‌بینی کرد و افزود: در نواحی جنوبی استان کرمان در روز چهارشنبه با وزش باد نسبتا شدید مواجه هستیم.

وی عنوان کرد: شهرستان‌های کرمان نیز امروز هوای صاف تا کمی ابری را در پیش روی دارند و فردا شاهد افزایش ابر و در بعضی از ساعت شاهد ورزش باد هستیم.

حبیبی حداکثر و حداقل دمای کرمان طی 24 ساعت گذشته را به ترتیب 16 درجه سانتی‌گراد و منفی 16 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و بیان داشت: طی 24 ساعت گذشته حداقل دمای ثبت شده در استان کرمان منفی 16 درجه در لاله‌زار بردسیر بوده است.

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: حداکثر دمای هوا طی 24 ساعت گذشته نیز مربوط به عنبرآباد و شهداد با 16 درجه سانتی‌گراد است.

وی خاطر نشان کرد: دمای هوای شهرستان کرمان طی 24 ساعت گذشته بین شش تا منفی 11 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

انتهای پیام/80017/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول